pondělí 26. dubna 2010

Mezi oblíbené patří i pěstování bylinek

Oregano...




Tymián

Rozmarýna...

Rozmarýna,máta,meduňka

Mějte se krásně...

8 komentářů:

  1. Ahoj Soni,krásné fotečky.Ráda sem budu chodit nakukovat.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. AHOOOJ SONI.VÍTÁM TĚ NA BLOGU A JSEM RÁDA,ŽE TAKOVÁ DUŠIČKA PŘIŠLA TADY MEZI NÁS.MÁM HROZNĚ RÁDA TVOJE FOTEČKY A TY TO VÍŠ,ŽE JSI MOJE KREVNÍ SKUPINA.PA A HEZKÝ DEN.PÁJA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Soni, tak už jsi tady taky. Máš nádherný domeček i zahradu, ráda se sem budu chodit dívat na tvé krásné fotky. papa Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Marti,Pavlí,Ivet,strašně moc Vám děkuji za moc hezké řádky a budu ráda za každou návštěvu a zprávičku od Vás.Vše je teprve v začátku a s blogem se teprve učím.Jaro je pořád cítit ve vzduchu tak si užívejte krásné jarní dny.Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Vítám vás mezi babkama kořenářkama a květinářkama...

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Jaromilko,moc děkuji.Jsem moc ráda,že jsem mohla také nahlédnout k Vám.Nádherné fotky kytiček a nejen kytiček.Máme stejné záliby zahrádku,bylinky,kytičky a také kočičku.Také máme britskou kočičku.Budu se těšit zas někdy příště.Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné označovátka byliniek! Aj ja sa práve v tomto období chystám nejaké si vytvoriť:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné košíčky a náčiníčko!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails