pondělí 26. dubna 2010

Jaro z naší zahrádky...


Hyacinty...

Modřenec...

Plicník...

Skalničky na dvoře už krásně kvetou...

Skalkové tulipány krásně kvetou už druhým rokem...


Krásné jarní dny i vám přeji...

6 komentářů:

  1. Milá Soničko,jsem moc ráda že jsem tě tu potkala a přeji tvému blogu ať se daří a ráda sem budu chodit nakukovat.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. TY JSI MÁÁÁ KVĚTINOVÁÁÁÁÁ....JEN TROŠKU JSEM TADY ZAPĚLA CHI CHI....KRÁSNÝ SONI KAŽDÁ KYTIČKA NA TVÉ ZAHRÁDCE A JDE VIDĚT,ŽE SE O NĚ STARÁŠ S LÁSKOU.PA PÁJA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,nechala jsem Ti u mě ocenění tak si ho prosím vyzvedni.Mám tvoje fotečky moc ráda,mají svoje nádherné kouzlo.Posílám pozdrav z dálky. Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Pavlí,jojo kytičky a zahrádka je moje radost.Z každé kytičky,která u nás vykvete mám radost.Moc Ti děkuji,jsem strašně ráda za každý řádek od Tebe.Pá Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Marti Ty víš jak potěšit.Moc Ti děkuji za zprávičku a za ocenění,moc mě to překvapilo a jsem za něj taááák ráda.I já zdravím a přeji krásné dny pá Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi príjemné, také dušu hladiace zábery:)Gabi

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails