pondělí 3. května 2010

Bílá pelargonie na balkonovou terásku

Bílá pelargonie právě přesazená a připravená na balkonovu terásku...


5 komentářů:

  1. Krásný večer Soňo,

    máte nádherné bylinky. Přiznám se, že jste mne na mmb inspirovala. Také bylinkuji. Nečekám, až se dodělá bylinková spirála.

    S dovolením jsem si Vás přidala mezi oblíbené.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  2. SONIČKO !!! TAK JSEM VÁS KONEČNĚ NAŠLA .VŠE MOC PĚKNÉ ,JAKO VŽDY . BUDU STÁLE CHODIT NA INSPIRACI . MĚJTE PĚKNÝ CELÝ TÝDEN .

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,nádherné fotky a ty bilinky.....super.Ty jsi uplná profi zahradnice tak přeji krásné slunečné dni a ať se daří květinkám.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. SONI MOC PĚKNÉ FOTEČKY A TY KYTIČKY RADOST POHLEDĚT.PŘEJI KRÁSNÝ DEN***ADÉLA***

    OdpovědětVymazat
  5. Všem Vám moc děkuji za první a krásné komentáře na mém blogu.Budu moc ráda když se Vám tu bude líbit.Nejsem zrovna moc velký písálek,ale snad moje fotečky Vám napoví co mne baví a co mám ráda.Krásné prvomájové dny všem.Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails