úterý 11. května 2010

Bílé květy...


Hortenzie...


Bílé voskovky...

Dnes jsem si z dnešního nákupu přivezla krásnou bílou hortenzii a bílé voskovky.Opět jsem neodolala si nekoupit kytičky s bílými květy.Mám ráda bílou a šedou,tato kombinace se mi moc líbí a tak to nějak zkombinuji letos v zahradě...

5 komentářů:

  1. Soni,tak se opět kochám a kytičky jsou náááááádherné.Bílá s šedou je úžasná kombinace a moc jí to u tebe na zahrádce sluší....jako všechno co ti projde pod rukama.Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlí moc děkuji a přeji Ti hezký večer. Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy nádherné kytičky.U tebe jim bude super.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Bonjour de France !
    Ahoj Soňo
    Co radost procházet váš blog. Tyto fotky jsou naprosto nádherný hortenzie. Miluji bílé květy růží, ale především.

    Thanks a lot for stopping by my blog.

    Hélène - www.artglehen.blogspot.com
    www.artglehen.fr

    OdpovědětVymazat
  5. Marti moc děkuji,jsem za ni opravdu ráda,jen doufám,že si ji uchovám tak krásně bílou ještě dlouho...Zdravím pa Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails