úterý 25. května 2010

Břečťan...



Naše pergolka v zahradě je z jedné strany krásně obrostlá břečťanem.Mám ho moc ráda a v zahradě nám tedy nesmí chybět.Je nádherný a krásně dekorativní...Používám jeho větvičky i do kytice do vázy a vydrží velmi dlouho.Také v zimě neopadá a vydrží krásně zelený.Je velkou ozdobou po celý rok...

5 komentářů:

  1. Ahoj Soni,krásný břečťan.Taky ho máme a je krásný i v zimě.
    Mám ho moc ráda,je stále zelený.
    Krásná fotečka....papa Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, naprosto souhlasím. Čím víc ho člověk řeže, tím víc roste, používám ho do věnců a jiných dekorací. Jen občas, když si lete jinam, než jsou moje představy, tak ho učím šplhat...
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,také břečňan mám ráda i jako pokojovou květinku,mám jich několik a když jdu do květinářství pro nějakou jinou kytičku,tak si mimo ní odnesu i právě břečňan :-)prostě mu neodolám...
    Hezký den
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Břečťan mám taky moc ráda.Mám ho na zahrádce a nedávno jsem si ho pořídila i domů

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Marti,Heli,Jituš a Blani za návštěvu a moc si vážím každé řádky od Vás.Přesně tak břečťan je krásná dekorace a nejen v zahradě.Mám ho také i doma,je úžasný...Hezký večer Vám všem...Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails