pátek 7. května 2010

Další voňavé bylinky do mé kuchyně...


Bazalka a saturejka
Přeji i vám všem krásné a bylinkami provoněné dny...

10 komentářů:

  1. Milá Soňo, bylinky jsou krásně naaranžované a voní až sem.
    Krásný víkend celé rodině, zdravím Helena
    PS: dnes jsem k vám mrkla poprvé, ráda se vrátím, je na co koukat...

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSA KRÁSNĚ VOŇAVÁ SONIČKO . MOC PĚKNÝ VÍKEND

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Helenko,budu ráda,když se Vám na mém blogu bude líbit.Je teprve v začátku a za každý komentář jsem vděčná.Nejsem zrovna velký písálek,ale snad mé fotečky napoví,co mně baví a mám moc ráda.I já přeji krásný víkend a děkuji.Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Bohdanko,musím říct,že opravdu mi tu voní po kuchyni.Jak začalo jaro tak je to u nás samá kytička.Bylinky si postupně střádám a pak zasadím do velkého petrželáku,který na ně čeká na zahradě.Krásný víkend Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Soňo, přeju vám do začátku - no aby byl takový jako můj - poznala jsem tady spoustu úžasných dam!
    Budu moc ráda, když se mrknate vy k nám.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, keď som dnes zbadala tieto fotky na českom MMB, vravím si: Sáákra, tie bilinky v prútenom košíku nafotila tak nádherne.

    Možno to poznáte tiež, že pozeráte na niečí záber a chcete, aby to bolo u vás doma. Tak to sa mi, neklamem, stalo dnes na obed :)

    Pekný víkend a ďalšie krásne fotky prajem, Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Evi to je tak milé,to co píšete,se mi také někdy stává,moc Vám rozumím. Děkuji za krásnou zprávičku a nejen za ni.Budu moc ráda,když se Vám na mých stránkách bude líbit.Pěkný a pohodový víkend i Vám.Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, cítím tu omamnou vůni až k nám domů. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Soni,tak bylinky jsou úžasné a každá kytička u tebe doma roste ke kráse,protože se o ně staráš s velkou láskou.Pa

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo opravdu krásně voní,mám je ráda a snažím se je využívat v kuchyni co nejvíce.Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails