středa 12. května 2010

Dnes k nám přiletěli ptáčci...





Ptačí rodinka...

A tady všichni pohromadě jako ptačí slet...

Dnes k nám přiletěli ptáčci.Taková malá ptačí rodinka.Zrodili se v keramické dílničce Zuzky Morkusovic.Už dlouho jsem po nich pokukovala.Keramiku v zahradě mám ráda.Moc se mi líbí.Ptáčci jsou nádherní a určitě jim najdu v zahradě nějaké krásné místečko.Zatím ještě nevím kam s nimi,protože jsou krásní úplně všude.Nafotila jsem tedy pár foteček,snad se vám také budou líbit.Zuzko moc tímto za ně děkuji a přeji Ti spoustu krásných dní plné sluníčka pro Tvé nádherné tvoření.Jsi moc šikovná.Jen a jen chválím...

18 komentářů:

  1. Soni, jsou krásní, mají takový zajímavý roztomilý "kukuč".
    Hezký zbytek dne
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo moc děkuji,hezký večer S.

    OdpovědětVymazat
  3. SONIČKO , TI JSOU KRÁSNÍ A VŠUDE KRÁSNĚ VYPADAJÍ .TAK AŤ VÁM NEODLETÍ .

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc Bohdanko,jsem moc ráda,že se líbí,opravdu jsou hezcí všude.Zdravím S.

    OdpovědětVymazat
  5. Soni,ti jsou krásně zajímaví:o)na vaší zahrádce vypadájí moc hezky.Přejí pěkný večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Karin mám z nich opravdu velkou radost.I já přeji krásný večer.S.

    OdpovědětVymazat
  7. Sú úžasní!:) Mne sa najviac páčia na plôtiku s džbánikom.Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer Soňo, to jsou tedy fešáci! Moc jim to u vás sluší! Krásné fotky.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Soničko,ptáčci jsou krásní,taky po nich pokukuju...ale ta dálka?????U tebe se budou mít krásně a ty jim určitě najdeš super místo.Moc děkuji za krásný komantář.Marťa

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko krásně se hodí do takové krásné zahrady a ty narcisky jsou úžasný ,jaro je tak kouzelné,krásné ráno u nás sice počasí furt nic moc,ale snad se časem umoudří,jediný plus je ,že jsem zasadila bilé pomněnky ,tak aspon se mi chytnou :) páá janča

    OdpovědětVymazat
  11. Gábinko moc děkuji,musím říci,že i mě se na plůtku moc líbí...Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko děkuji moc za zprávičku jsem ráda,že se líbí,už dlouho jsem po nich pokukovala u Zuzky a konečně nám už zdobí zahrádku...Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Marti moc zdravím,ptáčci jsou opravdu kouzelný.Zuzka je velmi šikovná,jsem za ně ráda.I já děkuji za zprávičku a přeji hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Jani moc děkuji za krásné řádky.Bílé narcisky jsou okouzlující a jak voní.Jsem ráda,že nám kvetou na zahrádce.Střídají se v květu se žlutými.Žluté odkvetou a pak začnou kvést ty bílé...Jani pomněnky mám také moc ráda,ale bílé jsem nikdy neměla,určitě se jim u Vás bude dařit.Krásné dny,příští týden se snad už dočkáme sluníčka.Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. AHOOOJ SONI.TO JE NÁÁÁÁDHERA A MOC JIM TO U TEBE NA ZAHRÁDCE SLUŠÍ.ZUZKA MÁ ZLATÉ RUCE A JEJÍ KERAMIKA JE ÚŽASNÁ.PA A HEZKÝ VEČER.PÁJA

    OdpovědětVymazat
  16. Pavlí,máš pravdu je to úžasně tvořivý človíček.Jsem ráda,že už nám ptáčci zdobí zahrádku.Jsou tak boubelatí...moc Ti děkuji za zprávičku.Ještě jednou i Vám všem hezký večer pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké pipinky a u tebe se budou mít jako v bavlnce. Taky máme keramiku na zahradě...Katka chodí do keramického kroužku a tak mě zásobuje vším možným :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Leni tak to je také úžasně tvořivá.Určitě ji to baví a má z toho radost,že může i mamince domů přinést nějakou krásu co sama vyrobila.Děkuji Ti a jsem ráda za každý řádek od Tebe...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails