sobota 8. května 2010

Moje dnešní radosti v barvě lila

Šeřík v barvě lila,omamně vonící keř...nedávno jsem se dočetla,že nejjemnější bledě fialové barvě se odnepaměti říká liláková a jen málokdo ví,že tento název se vztahuje k původnímu pojmenování šeříku.Také,jak jistě víme,se mu u nás nesprávně říká bez...





Z dnešního dne jsem měla opravdu velkou radost.Jako každý rok na jaře jsme s manželem navštívili naše oblíbené keramické trhy v Berouně.Kam se vždy moc těšíme,prostě spousta stánků a krásných úžasných výrobků nejen z keramiky.Nejvíce se mi tentokráte líbila keramika Soni Malinové.Vždy se mi moc líbila,ale tentokrát změnila jiný decor na svých výrobcích.Já ho tedy viděla poprvé.Kytičky,malé krokusy na keramice v barvě lila se mi hned zalíbily na první pohled.Přivezla jsem si tedy domů větší džbánek a dva větší hrnečky.Je to vlastně dárek od manžela k svátku.Doma jsem ještě dostala od dětí kytičku šeříku.Vše jsem tak nějak dala dohromady a nafotila ty moje dnešní malé radosti v zahradě u pergolky.Konečně byl i hezký den a nepršelo.I já Vám všem přeji a nejen k tomu "májovému svátku" hodně radosti,štěstí a lásky...

10 komentářů:

  1. Soni, krásné radosti máš, hezký víkend.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoooj Soni.To musel být krásný výlet a takové trhy to musí být pastva pro oči....Krásné radůstky jsi koupila a ten dekor je úžasný.Pa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,nedivím se,že jsi neodolala.Jsou to krásné věcičky.přeju krásnou neděli.Blanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Soňo, nádhera - keramika paní Malinové, to je taková ženská duše z hlíny a kytka od dětí - co si máma muže víc přát...
    Krásnou neděli všem u vás, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. AHOJTE SONI .MOC PĚKNÁ KERAMIKA ,HEZKY SE HODÍCÍ K ŠEŘÍKŮM .VČERA BYLO KRÁSNĚ ,ALE DNES JE U NÁS ZATAŽENO . MĚJTE HEZKOU NEDĚLI A PĚKNÝ NASTÁVAJÍCÍ TÝDEN .

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,Pavlí,Blani,Helenko a Bohdanko moc Vám děkuji za krásné řádky a jsem moc ráda,že i Vám se keramika líbí.Určitě si časem nějaké kousky přikoupím,je opravdu moc hezká.Líbí se všem u nás doma a to mě těší.Všechny moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Je to moc krásný a ještě krásnější, že je to dárek od manžela :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ivetko přesně tak,udělal mi velkou radost.Moc Ti děkuji.Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, keramické trhy jsem viděla na fotečkách MMB a byla to postva pro oči, škoda, že to je tak daleko, hned bych se koukla. Koukám, že taky miluješ šeřík... je se nemůžu vynadýchat - jen kdyby vydržel déle. Máš to moc krásné ♥♥♥
    Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Petruš jezdíme na trhy moc rádi,přesně jak píšeš je to pastva pro oči.Manžel samozřejmě má rád medovinku,tak tam každý najdem prostě to své...Moc Ti děkuji za hezké řádky a máš pravdu šeřík mám ráda...Pa Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails