středa 26. května 2010

Naše Pavča...



Naše Pavča,čerstvý maturant je dnes strašně šťastný človíček a hlavně vysmátý.Těžké období plné stresu už má za sebou a"Maturitu" zvládla výborně...Moc ji doma všichni gratulujeme a máme všichni velkou obrovskou radost.Bude se slavit...

25 komentářů:

  1. PAVČA,MOOOOC GRATULUJE PAVLUŠCE JE ŠIKULA ((((-8 HEZKY TO DOMA OSLAVTE.PA

    OdpovědětVymazat
  2. Soňi, vaší Pavlínce moc gratuluju! Přesně před rokem mi maturovala dcera Terka, mám ten stres, nervy a nejistotu ještě v čerstvé paměti. Přitom nebyl důvod, maturovala za 4, ale to je člověku jasné, až když drží to vysvědčení v ruce. Moc Pavle přeju tu hromadu endorfinu, na které teď pluje, ať ji to dlouho vydrží. A pořádně slavte, je co!
    Krásný večer, moc zdravím Helena
    Jo, a krom toho, že je chytrá, je Pavla taky moc hezká - jak říká můj muž "vražebná kombinace"

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,Pavle gratulujeme ke zkoušce dospělosti.A příjemnou oslavu.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, tvé Pavle ze srdce gratuluji a pořádně si užijte oslavu.
    Hezký večer.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi moc děkujeme.Mám radost...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlí moc děkujeme,radost je veliká...Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko,krásně jsi to napsala.Strašně moc jsme si přáli,aby ten dnešní den byl už za námi.I já to prožívala a nervy také byly,ale nakonec bylo vše přesně jak píšeš.Nebylo to tak hrozné a Pavča si to nakonec chválila,protože měla to štěstí,že měla velice dobré otázky a tak vše proběhlo hladce s dvěma dvojkami.Také Tvůj manžel má správné rčení,dávám mu za pravdu...Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo,moc děkujeme a velice si vážíme těch krásných slov...Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Holly děkujeme moc i za návštěvu...Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé Soni, tak už :-)
    Pavlínce gratuluji a přeji parádní užívání této příjemné životní etapy.
    Říká se, že je období: puberta a po maturitě dospělost. No, ale já nevím. Někdo má pubertu a pak skočí rovnou do důchodu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, moc, moc gratulujeme Pavče, úplně jsem si vybavila moje maturování a tu pohodu a oddych po tom co jsem to měla úspěšně za sebou. Nádherný pocit, proto si ho všichni doma užívejte. papa

    OdpovědětVymazat
  12. Moc velká gratulace :-)
    Krásný den
    Kač

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratulujeme a mooooooooc krásně to oslavte.Přejí krásný den.Karin

    OdpovědětVymazat
  14. Leni děkujeme,myslím,že nám se ta puberta docela vyhla a jsem docela ráda...pa S.

    OdpovědětVymazat
  15. Děkujeme moc Bohdanko,hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. S radostí se přidávám ke gratulantům :-)) máš chytrou a ještě krásnou dceru .-)
    Ať se jí v životě daří...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails