neděle 9. května 2010

Nedělní pečení...


Koláč s jablky


Moje dnešní pečení.Dnes jsme měli velkou chuť na něco dobrého ke kafíčku.Původně jsem chtěla péct koláč s rebarborou,ale na zahrádce nám ještě moc nevyrostla,tak jsem dala jablíčka a trocha skořice.Podle tohoto receptu koláč pekla i moje babička.Takže je náš velice oblíbený.Hlavně je velmi rychlý.Napíši Vám postup: Ingredience 2,5hrnku polohrubé mouky, 1hrnek cukru krupice, osminka másla nebo hery, 1vanilinový cukr, smíchat v míse, 1hrneček odebrat a dát na stranu na drobenku,potom přidáme 1vejce, 0,5l mléka, 1prášek do pečiva, zamíchat v míse.Těsto se nalije do máslem vymazané a strouhankou vysypané formy.Poklademe ovocem a nasypeme žmolenku z hrnečku.Přeji krásný den...

20 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře a jak čtu recept tak chutná určitě výborně.Děkuji za recept,vyzkouším:o)Přeji pěknou neděli.Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Karin určitě vyzkoušejte,jelikož pořád utíkám na zahrádku,tak není moc času na nějaké velké pečení a tento recept je opravdu rychlý a snadný.Krásnou neděli.Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, dík za recept, mám ráda rychlé recepty, které navíc chutnají báječně.
    Krásnou neděli.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo není zač,ovoce můžete i střídat.V létě jsem ho pekla i s jahodami a byl vynikající.K dnešnímu svátku přeji všechno nej...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. SONI URČITĚ VYZKOUŠÍM .JÁ DNES DĚLALA KYNUTÉ KNEDLÍKY S BORŮVKAMA . POCHOUTKA . VZHLEDEM K TOMU ,ŽE NEJÍM MASÍČKO, TAK SLADKÉ MÁM NA TALÍŘI KAŽDÝ DEN - MŇAM .

    OdpovědětVymazat
  6. Jé Bohdanko knedlíky s borůvkama,tak ty také milujeme a nejvíc manžel.Dnes padla verze,že by mohl být i borůvkový koláč,ale neměla jsem už borůvky.Tak z toho všeho dopadl koláč s jablky,jelikož jsem je měla hned po ruce.Receptík je snadný a rychlý a určitě bude chutnat.Pa S.

    OdpovědětVymazat
  7. Karin moc děkuji a také přeji krásnou neděli.Pa S.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to na velkou dobrotu.Recept jsem si uložila a určitě taky někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  9. Soňo, vypadá báječně a voní až sem! Hned bych si kousek dala. Já dělala krémštrudl (listové těsto, vanilkový krém, šlehačka), ale moc na mě nezbylo...
    Krásný podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Soni,já dnes na pečení nějak neměla čas,ale ten tvúj koláč vypadá super.Určitě ho upeču.Marťa

    OdpovědětVymazat
  11. Blani,Helenko a Marti,moc Vám děkuji.Receptík je opravdu jednoduchý a rychlý.Krásné dny Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Soni vypadá báječně, taky takový dělám a vždycky si na něm moc pochutnáme. Moc tě zdravím a pěkný začátek týdne i když prší :-(

    OdpovědětVymazat
  13. No výborne! Práve hľadám nejaký receptík na jabĺčkový koláč:) Krásne nafotené!:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  14. Ivet děkuji,příště koláč udělám s rebarborou.Musím si ještě chvíli počkat až trochu poporoste v zahradě.I u nás prší,přesto přeji krásný celý týden i Tobě.Pa S.

    OdpovědětVymazat
  15. Gábi,je to naprosto běžný jednoduchý recept.Příště ho udělám s rebarborou.Je výborný,mohu doporučit.Zdravím a děkuji za zprávičku Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Soni,tak opět se kochám co jsi upekla a ty tvoje dobrůtky to je vždy nádhera a určitě velká dobrota.Pa

    OdpovědětVymazat
  17. Pavlí děkuji,s jablíčky byl také výborný.Původně je to receptík na koláč s rebarborou,ale na tu si v zahradě musím ještě chvíli počkat.Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  18. Thank you for your comment! So I could find your wonderful blog! Hugs Yvonne

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý večer, ďakujem za milý komentár, veľmi ma potešil. Máte pekný a sympatický domov..a aj blog samozrejme :-) tak nech sa darí :-)
    Holly

    OdpovědětVymazat
  20. Mńam Soni, tak tenhle koláč určitě o víkendu vyzkouším :-)
    Vypadá úžasně a určitě i úžasně chutná :-)
    Přeji krásný den
    Kač

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails