neděle 23. května 2010

Nedělní pečení...



Koláč s borůvkami a drobenkou



Koláč s tvarohovou náplní a borůvkami

I vám přeji pěknou neděli...

15 komentářů:

  1. AHOJTE SONIČKO , TAK TO JE KRÁSNÁ DOBRŮTKA .VČERA BYL MOC PĚKNÝ DEN ,TAK JEN DOUFÁM ,ŽE BUDE TAKOVÝ CELÝ TENTO TÝDEN .
    MĚJTE SE PĚKNĚ . BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a slunečné ráno.A to že jsi se našla mám obr radost,hned ten dnešní den bude krásnější.Přeji Soni hodně úspěchu a ať se daří.Fotečky jsou parádní:o)

    Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni krásné fotečky- moc se mi líbí formy..
    NÁDHERA
    pěkný den Pet

    OdpovědětVymazat
  4. Posilam slunicko a pozdravy. Nadherne fotky, bastim tady k snidani jogurt a preju si, abych tady mela jeden z vasich kolacu. Vypadaji k nakousnuti:) Musim hned taky neco upect:) Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, ty koláče voní až sem a souhlasím s Pet - překrásné formy! Jo, a prosím, můžeme si tykat (pokud si tedy už netykáme), moc se omlouvám, ale trochu jsem ztratila přehled, s kým už ano, a s kým ještě ne...
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Božské zábery, krásne formy, utieram si ústa a kričím: "Mňááám" :)

    Pekný začiatok týždňa Soni (teda, u nás slnko nevidno).

    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Soňo,

    pokochala jsem se Tvým nádherným blogískem, plný útulna, krásných fotek, domova.....s dovolením si Tě přidám k sobě, děkuji.
    A připojuji se k holkám, máš překrásné formy.

    Pohodový den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím Bohdanko,dnes byl opravdu krásný den,ale navečer se nám to opět zkazilo a máme tu vítr a déšť.Jen doufejme,že nám to nezkazí celý týden...Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Marti moc Ti děkuji,jojo našla jsem se,ale nebylo to vůbec snadné,ale jsem ráda,že jsem opět tady a mohu Vám napsat.Posílám velký pozdrav pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji Pet.Mám je ráda.Ta černá forma je po babičce a je památeční a ta bílá je nová od manžela.Takže moje poklady na mé pečení...hezké dny Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Jani to je milé.Moc děkuji za hezké řádečky a také posílám velký pozdrav.Poslední dobou peču jen v neděli,to je více času...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Jojo souhlasím,budu ráda a moc.Děkuji Ti Heli a přeji krásné dny Ahoooj Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Evi moc děkuji,krásné dny Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Šári,budu ráda za každou návštěvu a zanechanou zprávičku.Přeji krásné dny a moc děkuji za milé řádky. Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Soničko ten koláč vypadá božky i to ostatní,zase jsem se pokochala fotečkama,krásný den

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails