pondělí 24. května 2010

Odpolední odpočinek u kávy...





Dnes bylo u nás opravdu překrásné počasí,sluníčko nám svítilo až do pozdního odpoledne a tak bylo příjemné sezení po dalším pracovním dnu v naší pergolce u dobré kávy.Pořídila jsem pár foteček jen tak pro radost.Bohužel navečer opět přišel silný vítr a déšt...Tak nám zase prší a prší...Přeji všem i přesto dobrou náladu a hezký celý týden.Moc vás všechny zdravím...

10 komentářů:

  1. Pri takejto nádhere káva iste chutí dvojnásobne Soni.

    Ako vždy krása, ktorá hladí oči :)

    Krásny utorok prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. SONIČKO ,DNES U NÁS KRÁSNĚ SVÍTÍ SLUNÍČKO .
    VAŠE FOTEČKY MOC PŘÍJEMNÉ NA POHLED A POMŮŽOU K DOBRÉ NÁLADĚ .
    MĚJTE PĚKNÝ POHODOVÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Soňi, fotečky mají krásnou atmosféru. Už nám to sluničko chybí všem.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi moc děkuji za návštěvu a krásná slova,vždy mě moc potěší.I já přeji hezký den...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdanko tak to jsem ráda,dobrou náladu potřebujeme opravdu všichni a sluníčko,které nám svítí nám k tomu krásně dopomůže...U nás je dnes také hezky,tak doufejme,že nám to vydrží zas o něco déle...hezký zbytek dne Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko ahooooj,jsem ráda,že si tu.U nás je dnes krásné počasí,půjdeme na zahrádku něco dělat,doufejme,že se to počasí zase honem nezkazí jako včera...pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné pohodové fotečky.U nás se pěkné počasí taky navečer zvrhlo...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Blani až do tmy jsem byla na zahrádce.Konečně nám neprší...hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni,
    krásné fotečky a krásná pohoda.Já mám taky ralax ráda,vyčistí to hlavu a člověk si odpočine.Krásný večer.

    Marťa

    OdpovědětVymazat
  10. Marti přesně tak,děkuji Ti za zprávičku,jsem ráda,že jsi tady...pa Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails