pátek 14. května 2010

Siesta...











Malé pozvání na bylinkový čaj a velké poděkování vám všem,kteří navštěvujete mé stránky a zanecháte nějakou tu zprávičku,která mne vždy moc a moc potěší.Jsem moc ráda,že tu s vámi mohu být a podělit se o ty mé všední a nevšední maličkosti. Venku stále prší a prší,přesto vám přeji krásný a hlavně pohodový víkend...

23 komentářů:

  1. Na zelený či bylinkový čajík príjmem pozvanie kedykoľvek a veľmi rada:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Your photos and decoration looks so great. I love the great stuff from the first photo. Hugs Yvonne

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,moc hezká fotečka...,hezky sladěné....
    Bylinkové čaje miluju a obzvlášt,když je venku ošklivo a já se můžu zahrabat pod deku s dobrou knížkou a dobrým čajíčkem :-)
    Hezký víkend
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi tomu se nedá odolat,že?I já miluji bylinkové čaje...Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Krása Soni,něžné,jemné a dokonale romantické.U nás už zase prší.Tak si dáma aspoň šálek dobrého čaje.Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. Marti děkuji,také jsem zvědavá kdy se nám to počasí konečně umoudří.Právě jsem si také uvařila šálek dobrého čajíka,hned bych Tě pozvala na malou siestičku,ale ta dálka...škoda,hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Dear Yvonne,
    thank You for your nice comment. I'm very glad...
    I wish you nice days. Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Jituš i já mám takové chvíle ráda i když jich je poslední dobou málo,ale o to více si je musíme vychutnat...děkuji Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, pěkné dekorace. Čajové posezení by muselo být v takovém prostředí nádherné, i když kapky deště bubnují do oken.
    Hezké a snad brzy sluníčkové dny přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji a také doufám,že se brzy dočkáme sluníčka...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je romantická nádhera.Jako z katalogu.Bylinkové čajíky mám taky moc ráda.Pěkný den.Karin

    OdpovědětVymazat
  12. Soni,
    u Vás je náádherně překrásné romantické fotečky...
    i já k Vám chodím moc ráda.
    pěknou neděli P.

    OdpovědětVymazat
  13. Karin a Petruš,moc vám děkuji za návštěvu a za moc krásné řádky.Jsem ráda,že se fotečky líbí,mějte moc hezký celý týden Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Soni předávám ti štafetový kolík..více u mě :-)

    OdpovědětVymazat
  15. The box is beautiful so the tea things. May I come for a cup of tea ?

    OdpovědětVymazat
  16. Jituš moc zdravím,děkuji za zprávičku,určitě se podívám a předám dále podle pravidel.Přeji hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Thank you for the comment... Nice evening...

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Soňi,ráda bych vám předala štafetový kolík.Je to taková hra,koukněte ke mě.Pěkný večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoooj Soni.To je náááááádhera a ty tvoje fotečky,tak to je radost pohledět.....Pa a hezký den.

    OdpovědětVymazat
  20. ... jůůůůůůůůů holky, to je super, že se sem postupně stěhujete z mimáče :o)
    ... tady je báječně, krásně, lííííííííííííp :o)
    ... náhodou jsem tady na Vás narazila Soni, tak jsem za to ráda :o)
    ... mějte krásné dny :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  21. Vladěnko moc děkuji.Také si myslím,že tady je to pravé.Jsem tady moc ráda a ráda chodím k Vám všem nakukovat.Všechny blogy jsou tak krásné a všem moc fandím.I já Vladěnko přeji krásné dny plné sluníčka...

    OdpovědětVymazat
  22. Karin,určitě se podívám a moc děkuji...Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  23. Pavlí,jsem ráda,že píšeš.Moc ráda Tě tu vidím.Hezký zbytek dne a děkuji....pa Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails