středa 19. května 2010

Teplo domova...











Poslední večery v tom pochmurném a deštivém počasí trávíme jak se říká za kamny.Snad se to počasí už konečně umoudří a bude tepleji.Kamínka krásně hřejí a dřevo v nich tak pěkně praská...Myslím,že teď to teplo teplíčko potřebujeme opravdu všichni...Příjemný a pohodový večer i Vám přeji...

9 komentářů:

  1. Soni, tak jsme na tom úplně stejně, krbová kamna jsem už měla krásně vyčištěná, ale nakonec už tři dny v nich zase topíme. Snad opravdu naposledy.
    Hezký zbytek večera.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. AHOOOJ SONI.TVOJE FOTEČKY MĚ VŽDY ZAHŘEJÍ U SRDÍČKA....TAK U NÁS DNES UŽ NEPRŠÍ A DOUFÁM,ŽE BUDE VENKU UŽ DOBŘE A HLÁSÍ NA VÍKEND 20 STUPNŮ....NO KÉŽ BY JIM TAM PŘEDPOVĚD VYŠLA.PA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Soni,

    hned mi je tepleji, máte krásná kamná a krásně jsi je nafotila.

    Tak snad ať v kamnech zatopíte až na podzim a ať je pořádné jaro.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. No to je nádherný kútik. Až mi srdiečko zapišťalo. My sme si tiež pri rekonštrukcii starého domčeku nechali v stene vývod ku komínu, že raz, keď bude trochu viac času si vymyslíme niečo podobné. Máte to tam veľmi útulné. Jáááj, tak by som sa tam vedela zabudnúť s knihou:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Soni,
    opět máte nádherné fotečky.
    Teploučko z kamen je až u mě:-))
    mějte se krásně
    Pet

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni,
    přesně jak u nás,za kamny je nejlépe.
    Večer je to nejkrásnější,dívat se do ohně,poslouchat praskání dřeva......
    Tak snad dnes naposledy,doufám že nás už bude ohřívat jen sluníčko.
    Krásný podvečer Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. SONIČKO , VŠE TAK MOC PĚKNÉ . DÝCHÁ OD VÁS KRÁSNÉ TEPLOUČKO DOMOVA .
    HEZKÝ ZBYTEK DNE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni, snad už jsou to poslední záchvěvy chladného a deštivého počasí. Sluníčko mi moc chybí. A máš doma hezkou pohodičku. To u nás by tedy kobereček před kamny být nemohl.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji vám všem za krásné komentíky,jsem za ně moc ráda.Dnes nám konečně odpoledne vysvitlo sluníčko a tak máme naději,že snad bude o víkendu pěknější počasí.Přeji vám tedy krásně prožitý víkend...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails