pátek 14. května 2010

Pytlíčky alá Tilda...












Dnešní malá odpolední siesta s malou romantikou,když nám nesvítí sluníčko a venku stále jen prší a prší.Venku je chladněji a tak je příjemné si doma udělat takovou malou pohodičku a dát si teplý voňavý čajíček.K takové malé pohodě se hodí i pár milých drobností a nejen pro potěchu oka...Tilda pytlíčky,které mi ušila Lenka z MMB a mám je naplněné sušenou směsí z bylinek na čaj. Bylinný polštářek s příjemnou vůní mateřídoušky,meduňky a levandule,krabička s čajem,který mám moc ráda.Je to zelený čaj se směsí okvětních lístků a jako poslední usušené růžičky z kytice,kterou jsem dostala od manžela k mým čtyřicátým narozeninám.Jsou to vlastně vše takové malé milé drobnosti a radosti,které dotvářejí pro mne tu pravou pohodu a útulno pro náš domov...

12 komentářů:

  1. Milá Soňo, to je tedy porce romantiky - nádhera! Jemné, něžné, ženské, přesně jak píšete, na vylepšení nálady...i u nás prší celý den.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. SONIČKO VŠECHNO JE KRÁSNÉ A NADHERNĚ NADEKOROVANÉ . A TA RŮŽOVÁ JE TAK PŘÍJEMNÁ .
    KRÁSNÝ VOŇAVÝ VEČER - U NÁS PRŠÍ CELÝ DEN .

    OdpovědětVymazat
  3. Chce sa mi takmer šepkať: nádhernééé!:))Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko,Bohdanko a Gábi,moc vám všem děkuji za krásné řádky.U nás také prší celý den a stále ještě nepřestává...zdravím a přesto,že nám počasí nepřeje vám přeji hezký a pohodový celý víkend.Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Soni,jedním slovem-nádhera.Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Ti děkuji Martí.Papa Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, vaše pytlíčky jsou opravdu krásné. Je potřeba udělat si v takovém počasí radost :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,hezky napsané.V takovém počasí co je právě venku,jsou tyto chvilky příjemné a o to více příjemné je,když k tomu praská oheň v krbu...Hezký sobotní večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. SONI MOC VÁS ZDRAVÍM MÁTE KRÁSNÉ FOTEČKY MOC RÁDA K VÁM CHODÍM TAK MOC SE MI U VÁS LÍBÍ JSTE ŠIKOVNÁ A TVOŘIVÁ AQ TO OBDIVUJI MĚJTE SE MOC KRÁSNĚ ***ADÉLA***

    OdpovědětVymazat
  10. Adélko zdravím a jsem moc ráda za návštěvu.Moc milé a krásné.I já ráda chodím k Vám nakukovat.Děkuji a posílám moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Soni, u tebe je mi vždy dobře.
    Obrázky i slova, která pohladí po duši.

    OdpovědětVymazat
  12. Leni tak moc ráda Tě tu vidím a děkuji Ti za krásná slova.Už jsem koukla na deníček.Je moc krásný a povedl se Ti.Budu k Tobě chodit moc ráda pokukovat na ty krásné věcičky co šiješ a nejen na ně...Pa Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails