sobota 29. května 2010

Koberce utkané z lila květů...


Floxy...




Tuto azalku jsem dostala dárkem a je stará 13let...


Azalka...

Rododendron...


Rododendron...







Rododendron,elegance...

Naší zahrádkou právě vévodí floxy,rododendrony a malé i velké pěnišníky.Ozdobou jsou nám už dlouhá léta,ale teď vám je tedy mohu ukázat na svém blogu.Dělají nám takovou radost,jsou to opravdu hvězdy naší zahrádky.Mám velice ráda bílou,růžovou,světle fialkovou a lila barvu.Tyto barvičky nám tedy nechybí ani v zahradě.Právě jaro teď patří rododendronům a azalkám obzvlášť.Je to nádhera jak teď krásně kvetou a voní,je to úplná oáza klidu...

10 komentářů:

  1. AHOOOJ SONI.TO JE TAKOVÁ KRÁSA.....KRÁSNĚ TI TO VŠECHNO KVETE.KYTIČKY JSOU RADOST,ALE I VELKÁ STAROST.JÁ DNES NEMÁM NA NIC NÁLADU,PROTOŽE MI LEŽÍ MATYÁŠEK S TEPLOTOU 40 ,TAK SNAD TO BUDE DOBRÉ A NEVYKLUBE SE Z TOHO NIC VÁŽNÉHO)))-8.PA A HEZKÝ VÍKEND.PÁJA

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlí zdravím,to je tedy mrzuté,taková horečka.Určitě to nebude nic vážného Pavlí,neboj.Moc Vás všechny zdravím a uvidíš,že za chvíli bude zas dobře.Matyáškovi přeji brzké uzdravení a děkuji za psaníčko.Pa S.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni, u nás ta krása už odkvétá,ale raduji se dál.V zahradě je stále na co koukat a mít radost.Krásnou neděli.

    Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Martí ahooj,máš pravdu každý den je se na zahrádce na co těšit.I já přeji krásnou neděli a děkuji za psaníčko...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni,zahrádku máš moc pěknou.Floxy v mnoha barvách mám na skalce taky,ale většina z nich už je u nás odkvetlá.S rododendrony a azalkami žádnou zkušenost nemám,ale jak se tak dívám na tvoje fotky,asi je to velká škoda.
    Přeju pěkný zbyteček neděle

    OdpovědětVymazat
  6. Je to prekrásne...Musí byť naozaj osviežujúce, relaxovať v takejto záhradke. Pekný zbytok víkendu :-)
    H.

    OdpovědětVymazat
  7. SONIČKO ,TO JE TAKOVÁ KRÁSA RŮŽOVÁ . MÁTE ZAHRÁDKU OPRADKU VELICE PĚKNOU .
    MĚJTE HEZKÝ VEČER .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Blani,Holly,Bohdanko moc děkuji za návštěvu a za milá slova.Keříky a floxy jsem stihla ještě za včasu vyfotit.Květy rododendronu ještě neodkvétají,docela drží,ale azalky už začínají opadávat,škoda,chtělo to více sluníčka.Je pravda,že bez těchto pěnišníků si naší zahrádku neumím představit a dávám za pravdu Pavle,že kytičky jsou radost,ale i starost...Mějte hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Sonička, tá záplava lila kvetov je opojná. Sedieť v tvojej záhrade musí byť pôžitkom aj pre zažraté kaviarenské typy, ktoré prírodu poznajú len z časopisov :)

    Pekný pondelok ti prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Evi i já Ti přeji krásný začátek nového týdne a děkuji za pěkné řádky,které mne náramně pobaví...pa Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails