pondělí 31. května 2010

Voňavá radost,bylinky...

Smil...



Saturejka horská


Moje malá bylinková pyramida...Květináč z pálené hlíny.Mám jej už pár let a bylinkám se v něm docela daří...



Z poslední návštěvy v zahradnictví jsem si přivezla opět voňavé bylinky.Mám jich už spousty,ale tentokráte mne tedy učaroval svojí vůní Smil.Je tak trochu podobný rozmarýně.Ještě nikdy jsem tuto bylinku neměla a je to chyba,protože skvěle chutná.Větvičky dají jemnou chuť kari rýži,polévkám i omáčkám.Dnes jsem vyzkoušela s rýží a mohu jen doporučit...Jen jak bude trochu lepší počasí,tak si jej zasadím do zahrádky.Jak jsem se dočetla tak Smil můžeme vhodně zkombinovat i s jinými bylinkami nebo letničkami jako je měsíček nebo černucha.Na zimu hlavně vyndat a přesadit do květníčku,nesnáší mráz...Mějte se krásně...

13 komentářů:

  1. Ahojky Soňo,

    bylinky jsou opravdu k nezaplacení, vždy čerstvé. Sama mám na balkóně.

    Moc se mi líbí ty cedulky v podobě ptáčků, krásné.

    Přeji pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jako všechno u tebe, i bylinky se maji zjevně moc dobře. Saturejka mi letos bohužel vymrzla, smil znám několik let, mám ho moc ráda, vždycky mi připomene dovolenou u moře a teplíčko...
    Krásný den Soňo, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Soni u teba má ešte aj krhla na polievanie šmrnc :) Ten bylinkový súdok z pálenej hliny je nádherne milý.

    Pekný utorok ti prajem

    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Soni,tak smil já vůbec neznám.Jinak si bylinky taky pěstuju a protože jsou krásné na pohled,mám je nasázené většinou mezi ostatními kytičkami.
    Přeju krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soni,bylinky jsem taky začala pěstovat a docela se daří.Jsou k nezaplacení.Jinak opět krásné fotky a ty cedulky z Pekla jsou nádherné.
    Krásný zbytek dne...Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji Evi,Helenko,Ewí,Blani,Marti za návštěvu a za milé řádky,které mne vždy tak potěší.Bylinky jsou úžasné čerstvé,ale také je mám ráda velmi jak pro vůni tak i pro krásné jemné kvítečka...Ptáčky mám z keramických trhů Marti...Přeji všem krásný zbytek týdne Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. SONI JÁ PODLEHLA BYLINKÁM A SNAD SE I JIM U NÁS DAŘÍ JE TO NÁDHERNÁ VŮNĚ I CHUT ČERSTVÝCH BYLINEK MÁŠ TO KRÁSNÉ MĚJTE SE MOC KRÁSNĚ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  8. SONIČKO ,MOC PĚKNÁ PODÍVANÁ .BYLINKY MÁME U NÁS TAKY ,TO JE VŮNĚ VOŇAVÁ .
    DNES OD RÁNA PRŠÍ A JE ŠKAREDĚ.
    TAK SNAD O VÍKENDU BUDE LÍP .MĚJTE POHODOVÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Adélko a Bohdanko moc Vám děkuji za hezké řádečky.U nás tedy je také škaredě,prší a jen prší.Snad se nám to počasí už konečně brzy umoudří a bude o něco lépe...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Soni,
    nádhera !!!!květináč je tedy luxusní!!
    moc krásné.
    pěkný den Pet

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji Pet...jojo to je můj letitý byliňák,teď by to chtělo trochu sluníčka,aby pěkně zarostl,příjemný večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Soni, moc se mi líbí, jak máte bylinky naaranžované a ptačí jmenovky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  13. Jani moc děkuji za návštěvu,bylinky mám ráda a tak jsem si jich pár letos ještě dokoupila...krásné dny Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails