sobota 5. června 2010

Konečně pěkné počasí...

Azalky...







Konečně tu máme opravdu pěkné počasí po tak dlouhých propršených dnech.Sluníčko,které jsme si tak dlouho přáli je tu a na mé zahrádce během dvou dnů udělalo doslova divy...Myslela jsem,že v těch deštivých dnech další mé azalky ani nedokvetou a poupátka shodí,ale na sluníčko si počkaly a tak mě mile překvapily,jsou nádherné...Všechny vás moc zdravím a doufám,že máte krásnou sobotu...

12 komentářů:

  1. Soni, naprosto souhlasím, sluníčko potřebovaly azalky i lidi...Kvetou ti krásně!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soni,máte krásnou zahrádku a krásné kytičky.Sluníčko jsme potřebovali všichni:o)a konečně jsme se ho dočkali,hurá:o)))doufejme že nám vydrží.Hned má člověk lepší náladu:o)Krásný večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,sluníčko už nám konečně svítí a všem to jen moc prospívá.Doufám že to pěkné počasí nás bude provázet co nejdéle. Soni máš krásnou zahradu.Tak ať Ti to krásně kvete.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Soni, máte krásná zákoutíčka na zahradě...ty si tedy se zahrádkou vyhraješ :-)
    Hezké sluníčkové dny přeju...pááá Lenka.

    OdpovědětVymazat
  5. AHOJTE SONIČKO ,TA VAŠE ZAHRADA JE TAK KRÁSNĚ BAREVNÁ . TAKY MÁM RADOST ,ŽE UŽ KONEČNĚ SLUNÍČKO SVÍTÍ . UŽIJTE SI PĚKNĚ CELOU NEDĚLI .BOHA

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni.Myslím,že to sluníčko nepotřebovaly pouze azalky,ale my všichni.Kvetou ti nádherně.
    Taky se mi moc líbí ta suchá skládaná zídka.Mít tak dostatek placatých kamenů,tak se do ní taky pustím.Vypadá to hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni, je dobře, že zase svítí, hned se nám všem a nejen květinám, na ten svět lépe kouká.
    Příjemný zbytek neděle.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám všem za moc hezké řádky a jsem za ně opravdu ráda.Konečně jsme se dočkali a máme tu krásné slunečné počasí,doufejme,že nám tedy nějakou dobu vydrží.Moc to potřebujeme.Přeji vám tedy krásný celý týden...Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Krásna záhradka. Už len z fotiek mi dýcha taká príjemná atmosféra, ako by som tam bola naživo:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  10. Gábinko,to je tak milé...Děkuji za hezké řádky.Zahrádku si budujeme už dlouho,ale zdaleka ještě není hotová...Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Soňo.Přiznám se,že mám velkou slabost pro krásné zahrady.Ta Tvoje je úžasná.Já teprve začínám zahradničit,všechno je pro mě nové, učím se.Mám jasnou představu,co se mi líbí,ale bude oříšek to zrealizovat.Proto jsem ráda,když najdu inspiraci u holek z blogu.Tak všechny pěkně foťte,ať se můžeme kochat.Lena

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji Leni,já zas tak velký zahradník nejsem,ale na co sáhnu v zahradě se mi kupodivu docela daří,tak jsem ráda.Co se mi líbí,to si koupím a zasadím...Děkuji za návštěvu a za milá slova.Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails