neděle 13. června 2010

Pár pozdravů z naší červnové zahrádky...

Ranní slunce...




Truhlíček s lobelkami,které mám tak ráda,do okna...




Počasí nám poslední dny opravdu přeje.Sluníčko na zahrádce děla doslova divy a tak se těším z každého nového dne...Je pravda,že každý člověk má o své zahrádce určité představy a sny.Někdo touží po pestré zahradě,jiného přitahuje spíš nostalgicky vznešená nebo tajemně zasněná atmosféra...já mám ráda pestrost,ale líbí se mi i spousty jiných stylů...dokonce se u nás najde i malý japonský koutek,který tuto atmosféru vykouzlil"javůrek"z kterého mám opravdovou radost...Hezký večer,doufám,že i vy jste měli klidný a příjemný víkend.Já ho měla pracovní,ale přesto jsem na vás myslela a nafotila pár foteček opět z naší zahrádky,která mi dělá velikou radost... moc vás zdravím...

3 komentáře:

  1. Soni, zahradu máš kouzelnou, tu už jsem určitě psala. Moc ráda se na tvoje fotky koukám, jsou mi inspirací. Děkuji a přeji krásný den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše zahrada je díky tobě kouzelná. Ani nemám slov...ve zkutečnosti to musí být krása. Moc se mi líbí stíny od sluníčka v záplavě pestrých květů a celoroční proměny zahrady, kdy je pořád na co koukat.
    Pááá Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Soni Tvoje zahrada je kouzelná.Prostě jde vidět že se o ní staráš z láskou a je to Tvé hobby.Tak ať se daří a přeji mnoho slunečních dní.Marťa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails