čtvrtek 17. června 2010

"Růže bez trnů"


Jako z pohádky...i tak může vypadat tak trochu stinné zákoutí v předzahrádce u domu. Myslím, že takové místo nemusí být šedé, ale naopak...Právě nyní se mi pyšní svými květy bílá až světle růžová dřevitá "Pivoňka" kterou mám už dlouhá léta. Je to krása s jemnou nádhernou vůní...Můžu na ni oči nechat...co myslíte? Opět nádhera "Růže bez trnů" jak se jí kdysi říkávalo by rozhodně v zahradě neměla chybět...





Odrůda pivoňky s plnými květy podobné růžím..."Better Times"



Dřevitá pivoňka...(Paeonia suffruticosa)



Přeji vám všem krásný večer...

12 komentářů:

  1. Hezký večer Soni,
    je to krasavice kytičková. Už se také těším až mi vykvete a ta bylinná pivoňka už mi obkvetla, ale byla taky nádhernááá. Posílám pozdravení k vám na zahradu, pa L.

    OdpovědětVymazat
  2. Soni,když jsem to četla a prohlížela,tak jsem ucítila pivoňku, až jsem se začla rozhlížet po stole co to tu voní ! Buď blbnu,nebo máš KOUZELNý blog !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. SONIČKO ,NÁDHERA KRÁSNĚ VYPĚSTOVANÁ .
    HEZKÝ VÍKEND.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Leni tak tomu věřím,že byla u Tebe také nádherná.Všechny jsou krásné a moc.Hned vedle té pivoňky mám hortenzii na kterou se už také moc těším...mám to vše tak pěkně po sobě hned vedle sebe.Nejprve kvetl rododendron pak pivoňka a po ní bude hortenzie...Takže pohádkový koutek,dá se říci.Přeji Ti vydařený a pohodový víkend a děkuji moc za návštěvu...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko tak to je krásný...moc děkuji.Udělala jsi mi takovou radost.I já pořád jakoby cítím tu vůni...Pivoňka nám dělá radost opravdu už dlouhá léta a dokonce kvete ve dvou barvách.Děkuji Ti a přeji krásný a pohodový víkend.Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdanko moc děkuji,je nádherná a dělá nám velkou radost.U nás dnes krásně svítí sluníčko a tak chodím a koukám jak se její další květy stále rozvíjí...a ta vůně.Krásný celý víkend.Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, podla mňa krása pivoniek je podčiarknutá ich vôňou. Aj u nás majú svoje miesto. Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, krása, krása, krása! Nádherné fotky, každý rok, když kvetou pivoňky, tak si vzpomenu, že jsem si ji zase nezasadila. Tak snad letos :o)
    Krásný víkend, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Soni,je to nádhera.Opravdu jako z pohádky:o)Přeji ti krásnou sobotu.Karin

    OdpovědětVymazat
  10. Gábi určitě...Jsou nádherné i když se poslední dobou v zahradách na ně docela zapomíná...přitom kvetou dříve než růžičky.V květu se krásně střídají,takže je v zahrádce pořád na co koukat.Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko moc děkuji,určitě si ji zasaď,protože je to nádherný keř,rozhodně nebudeš litovat...i ta bylinná je překrásná...Krásný zbytek víkendu i Tobě...Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Karin moc děkuji za zastavení na mém blogu a také Ti přeji krásný zbytek víkendu...Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails