úterý 29. června 2010

Tvarohové pečení...

Dnešní malá rychlovka v pracovním uběhaném dni.Pekla jsem naše oblíbené šátečky s tvarohem z listového těsta,které mám pro tyto případy vždy po ruce v lednici.Zítra je poslední školní den,tak aby bylo něco dobrého ke snídani.Sice se skoro všechny šátečky otevřely,ale na chuti jim to určitě neubere...


.....přeji tedy i vašim školákům nádherné a pohodové prázdniny...

7 komentářů:

  1. Hmmm, vábivé, lákavé, ... :)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. mnam mnam....aj by som si dala...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, i já se přidávám ke chvále, šátečky jsou moc lákavé.
    Ijá všem u vás přeju krásné léto, slečnám suprové prázdniny!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. SONIČKO ,TVAROHOVÉ MÁM NEJRADĚJI .VYPADAJÍ BÁJEČNĚ . POHLED NA NĚ ,
    MI PŘIPOMNĚL ,ŽE MI DOŠEL MOUČKOVÝ CUKR.
    HEZKÝ CELÝ DEN . U NÁS JE KRÁSNĚ SLUNEČNO .
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Soničko to vypadá náááááááááááááádherněěěěě,hned bych si dala ke kávičce,jinak krásné a pohodové léto přeji celé rodince,J-lasečka

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko, tvé fotky s pečením miluji, hned na to dostanu obrovskou chuť a hlavně je to takové pohlazení, které uměly vykouzlit naše babičky..
    děkuji.. a vždy to tak krásně nafotíš!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails