sobota 19. června 2010

U okna v pokoji...

Dnes vám nabídnu malé nahlédnutí do našeho obývacího pokoje...kytička,která je hvězdou okenního parapetu,nám dotváří svými krásnými květy tak příjemnou a dá se i říci exotickou atmosféru...

Bílá orchidei...

Staré vzpomínkové fotografie z roku 1947...Moje babička a ta malá holčička je moje maminka...všechny staré rodinné fotografie opatruji,sice se jich moc neuchovalo,ale za ty které mám jsem vděčná...mám památku.



Bílou orchidei jsem dostala dárkem k narozeninám od mé tchýně před pár lety a mohu říci,že se jí kupodivu docela daří.Myslela jsem si,že ji nebudu umět pěstovat,ale s pár dobrými radami už dalším rokem opět kvete a jsem velmi ráda.Na konci tak krátkého stonku má nádherných šest bílých docela velkých květů...Všechny vás moc zdravím moje milé blogařky a užívejte si klidný,pohodový víkendík

6 komentářů:

  1. Milá Soňo,orchidej je nádherná.Vypadá tak něžně,jde vidět že se jí u tebe opravdu moc daří:o)staré fotografie jsou krásné,líbí se mi ozdobný fotopapír na který se vyvolávaly.Přeji ti krásný večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soňo, to máš krásu v obýváku! A ty fotečky, nádhera, krásná památka, taky jich pár mám, opatruju je stejně jako ty.
    Mějte všichni krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Soni seš fakt dobrá pěstitelka. Obrázky chraň jak oko v hlavě.

    OdpovědětVymazat
  4. Soni ty fotografie jsou úžasné tak jak Tvoje orchidej.Ta bílá barva je tak nežná a krásná.Krásnou neděle.Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. SONIČKO , MÁM TAKÉ NĚKOLIK STARÝCH FOTOGRAFIÍ BABIČKY ,RODIČŮ A JEJICH SOUROZENCŮ .JE TO KRÁSNÁ VZPOMÍNKA ,KTEROU OPATRUJI .
    VŠECHNY FOTEČKY MOC PĚKNÉ , DOKÁŽÍ POTĚŠIT .
    MĚJTE POHODOVÝ ZBYTEK DNE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Karin,Helenko,Jaromilko,Marti a Bohdanko moc vám děkuji za krásné a tak milé komentáře...Jsem ráda,že vás tu mám,vždy se moc těším na vaši návštěvu i když musím napsat,že poslední dobou mi nezbývá moc času sledovat všechny ty vaše překrásné blogy...snad se polepším.Mějte se krásně Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails