neděle 13. června 2010

Voňavá elegance,rozkošné růže...

K venkovské idyle se dá říci,že patří i bohatě kvetoucí růže,v jakékoliv barvě.Naše zahrádka jich má spoustu,některé mám ještě po mé babičce,jsou to staré keříčkové růže,které když kvetou, opravdu hrají všemi barvami.Zatím ještě mají poupátka tak jsem je nemohla vyfotit v plném květu,ale v pátek cestou z práce jsem se zastavila u nás v mém oblíbeném zahradnictví a neodolala jsem této krásně kvetoucí krasavici.Je to pnoucí odrůda.Dlouho jsem toužila po pnoucí růžičce k našemu posezení v zahradě a tak jsem si udělala radost.Zatím jsem ji tedy zasadila do velkého květináče,ale určitě ji nějaké vhodné místo u pergolky najdu.Už dnes v podvečer při malém sezení pod pergolkou,jsme si užívali tu nádhernou vůni. Určitě nezůstane sama a ještě k ní přibude i bílá,kterou vám vyfotím příště...











Děkuji vám všem za návštěvu a mějte se moc krásně..

6 komentářů:

  1. Krásně si to napsala, krásně si nakoupila. Je úžasná!
    Pěkný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Soni, růže má pěkné květy a ta barvička...Já mám s růžičkama jenom potíže. Trápí mě na nich mšice a padlí. Pořád je musím ošetřovat postřikem.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobre a krásne si nakúpila Sonička a ešte krajšie nafotila :)

    Prajem žltým kráskam nech sa im u teba darí rovnako dobre, ako všetkému ostatnému, čo má korene.

    Pekný pondelok ti prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Soni jsou nádherné a opravdu jsi dobře nakoupila.Já mám snad podobnou a dělá krásu už 4roky.Tak ať se jí u Tebe daří.Pěkný podvečer Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, i v květináči se růže krásně pyšní, hezké fotky.
    Příjemné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. SONIČKO , ŽLUTÁ KRÁSA,KTERÁ VÁM JISTĚ UTVOŘÍ PARÁDU VE VAŠÍ PĚKNÉ ZAHRÁDCE .
    PNOUCÍ RŮŽIČKY ,PERGOLA ,KAFÍČKO ...TO BUDE NÁRAMNÁ POHODA . TAK SI UŽÍVEJTE SLUNÍČKA A MĚJTE SE HEZY .BOHDA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails