úterý 15. června 2010

Zátiší v bílé za domem...





Bílé okvětí šípkového keře,který nám roste za domem hned u lesa.


Bílou barvu jak jsem už psala mám v zahradě moc ráda a nejen v zahradě...Bílá barva prosvětluje prostor jako každá jiná...Protože bílé květy nejlépe odrážejí světlo,zdá se,jako by samy zářily.I v rozptýleném večerním světle okamžitě upoutají pohled.Společně se zelení listů navozují klid a harmonii v naší zahradě i za domem...Mějte krásný zbytek týdne a zároveň vám všem chci poděkovat za všechny milé návštěvy,krásné řádky a vzkazy na mém blogu...Moc vás zdravím!

12 komentářů:

  1. SONIČKO ,MÁTE PRAVDU ,BÍLÉ KVÍTKY JSOU KRÁSNÉ A VYTVÁŘÍ KLIDNOU ATMOSFÉRU A POHODU .
    UŽÍVEJTE TÉ NÁDHERY A SLUNÍČKA .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, krásně si to vyfotila, krásně si to napsala. Jsi mou velkou inspirací...zahradu máš kouzelnou!
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko moc děkuji,nejvíce volného času trávím na zahrádce a mám ji moc ráda,užívám si ji jen jak to jde...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Heli tak to mě moc těší,děkuji...jsem opravdu ráda,že se zahrádka líbí,také z ní mám obrovskou radost i když to zdaleka ještě není ono,jak bych si představovala...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Soničko jako vždy je to veliká krása,pohlazení po duši,krýsný den Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,v Tvojí zahradě bych dokázala bydlet.Nádhera,opravdu máš kouzelnou zahradu.Jinak přeji krásný i když upršený den Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Jani děkuji,i za návštěvu a za milá slova,to potěší...I Tobě hezký zbytek dne Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Marti Tebe tu tak ráda vidím...vždyť Ty víš...děkuji moc za milá slova.Zahrada bych řekla mi dá ještě hodně práce,ale aspoň se mám na co těšit.Taková práce mne baví a mám ji ráda.U nás tedy neprší je docela hezky i když fouká menší vítr,tak snad bude u vás za chvíli po dešti a vykoukne sluníčko...moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. biela je biela :) krasne kvietky...nejak mi to tak pripomina oblaciky len si na ne zlahka lahnut...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji Zuzko za návštěvu,moc mě to těší...bílou mám ráda a nejen v zahradě.Hezký večer...S.

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, tá kombinácia bielych kvietkov, záhradnej zelene a dreva ma veľmi oslovila. Taký pokoj mi z toho vanie. Len mi prezraď, čo to máš za kvietok na prvých záberoch, zdá sa, že ho nepoznám. Príma víkend Gabi

    OdpovědětVymazat
  12. TO JE NÁDHERNÁ BÍLÁ KRÁSA.....KAŽDÁ FOTKA Z TVOJÍ ZAHRÁDKY JE ÚŽASNÁ A DÝCHÁ Z TOHO TAKOVÁ POHODA A KLID.PA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails