středa 7. července 2010

Andělka...



Dnes k nám přiletěl poštovní holoubek...Byl už v očekávání a teď se nemohu vynadívat na tu krásu...Andělka na moje přání a další nečekané šitíčko,které mě velmi a mile překvapilo od Lenky včelky...lenkavcelka.blogspot.com...Opravdu precizní, jemné,čisté a s láskou ušité...Je to nádhera,mám veeeeelkou radost.Andělinka bude mít své místo u děvčat v pokojíku...






Vše je pro mě jak růžovobílé pohlazení...jako tato drobná,jemná kvítka,která právě kvetou v mojí zahrádce...Leni moc moc tímto děkuji za vše a přeji Ti krásné dny plné sluníčka pro další Tvé nádherné a jedinečné tvoření,které bere dech...Velmi si Tě vážím...

7 komentářů:

  1. Ahojky Soni,

    andělka je krásná, souhlasím. Určitě se jí u vás bude líbit.

    Líbí se mi nafocená levandule s háčkovanými srdíčky, opravdu krása.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, nedivím se Tvému nadšení. Andělka i další šitíčko, které je vidět na fotkách, je kouzelné. Jdu se pokochat na Lenčin blog :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko andělská krááása

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sonička, andelka je neuveriteľne krásna, jemná. Vždy obdivujem, ako sú dokonale ušité tieto postavičky, tie ich jemné ručičky, nožičky, šatočky...Verím že bude dobrým anjelom strážnym Tvojich dievčat :-)
    Pekný večer!
    H

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soni,
    tak už dorazila. Hezky jsi jí nafotila. Soni z tebe se stává profík fotograf...vážně. Andělce jsem pošeptala tajemství, třeba se u vás doma splní. Nemůžu ti ho říct...je to TAJNÉ.
    Pááá Lenka.

    OdpovědětVymazat
  6. SONIČKO , MOC PĚKNÉ FOTEČKY .ANDĚLKA JE JEMNÁ A PŮVABNÁ . TAK AŤ SE VÁM SPLNÍ TO TAJEMSTVÍ ,KTERÉ VÁM POPŘÁLA, DO OUŠKA ANDĚLSKÉHO, LENINIČKA .
    HEZKÝ VÍKEND .BOHDA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails