pátek 2. července 2010

Dnešní moje radosti...




Dnes cestou z práce,jsem navštívila jeden z mých oblíbených obchůdků u nás a koupila si tyto radůstky.Nádherný porcelán z výprodeje,který mi padl hned do oka a obrázky s květy,které jsou dokonce z Ikei.Myslím,že se krásně doplňují.Zelená s bílou je svěží kombinace,která se mi moc líbí a jen tak se neokouká...







Nyní je čas růží a voní opravdu všude!A tak si dopřávám doma ve váze,skoro každý den,čerstvých květů ze zahrádky...Také mi konečně vykvetla tato nádherná růžová růže,kterou zasadila v zahradě,ještě moje babička...


Přeji vám všem krásný,prodloužený víkend a hodně radostí z léta...Červenec je v plné síle a tak si užívejte i krásných,teplých večerů.Mějte se krásně...

18 komentářů:

  1. Moc pěkné radosti a hezky nafocené. Také přeji krásný dlouhý víkend a nádherné červencové dny plné pohody a sluníčka. Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Soňo,
    krásné radosti jste si vybrala!!! moc se mi líbí.
    Hezké léto
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš moc děkuji i za návštěvu a za pěkné řádky.Užijte si i vy doma krásný víkendík plný pohody a odpočinku...Doufejme,že počasí přetrvá i nadále tak krásné...Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško moc děkuji.Jsem za ně opravdu moc ráda.Byly to poslední kousky a velká náhoda...I já přeji krásné letní dny...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. AHOJ SONI.TO JSOU KRÁSNÉ RADOSTI CO JSI NAKOUPILA A TY JIM DODÁŠ JEŠTĚ TAKOVOU TU TEČKU U VÁS DOMA A TO JE PAK RADOST POHLEDĚT.PA A UŽÍVEJ SI KRÁSNÉ SLUNÍČKOVÉ DNY.PÁJA

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlí ahoooj a děkuji i za psaníčko...Hezké léto vám všem doma...Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím vás Soni, je to opět radost pohledět. Také vám přeji pohodový a sluncem prohřátý víkendík. Pa Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. SONIČKO ,MOC HEZKY VŠE VYPADÁ .
    JÁ SE SVÝM OBLÍBENÝM OBCHŮDKŮM NĚKDY RADĚJI VYHNU . VÍM JAK TO KONČÍ ...
    HEZKÝ VÍKENDÍK .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko děkuji za zastavení na mém blogu a za milá slova...Máme tu pravé léto a tak i vy užívejte krásných letních dní.Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Bohdanko zdravím a také děkuji.Jojo tak to moc dobře znám,také si to vždy říkám,ale včera jsem byla opravdu překvapená,takové krásné věcičky a ještě ve výprodeji...Moc se mi hodí a obrázky už mají své místečko.Krásné letní a pohodové dni...Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soni,tada to je krása.Opravdu originální kousky.Já mám taky jeden obchúdek kde ráda chodím ale ono to skoro pokaždé nedopadne dobře.Vždy tam něco koupím...ono se to prostě nedá.Jinak krásné fotečky a nádherná rúže.Krásný prodloužený víkend....Marťa

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soni.Taky ti přeju krásný prodloužený víkend.Růžičky máš moc hezké a porcelán se mi taky líbí.Stejné obrázky nám visí v obýváku

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký den Soni,
    bílý porcelán je nejkrásnější. A tento má úžasné tvary...také bych ho tam nenechala. Obrázky se ti k němu pěkně hodí. Je dobře, že si umíš udělat radost.
    Pa Lenka.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Soni,

    souhlasím, bílá a zelená je opravdu krásná dekorace. Porcelán je nádherný.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soni,diky za navstevu a komentar na mem blogu.Mas to tady moc a moc hezke a urcite me tady uvidis casteji :))
    Porcelan je nadherny a aranžmá z kvetinami a obrazky vypada bajecne.Preji krasnou nedeli,Monika.

    OdpovědětVymazat
  16. Babula, tak ten porcelan je fakt krasny....a velmi pekne si ho nafotila....!

    OdpovědětVymazat
  17. SONI TO JSOU POKLADY KRÁSA NÁDHERNÉ FOTEČKY KRÁSNĚ SLADĚNÉ KRÁSNÝ VEČER.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná radost!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails