neděle 4. července 2010

Levandule,bylina útěchy...

První kvítka levandule ze zahrádky...

Konečně jsem si tedy dnes v pravé slunné poledne,kdy se má levandule stříhat,uvázala první malý svazeček levandule k sušení...Nevím proč,ale vždy když se řekne levandule tak mi to tak nějak připomene starý venkov,babičky bílé naškrobené povlečení,výšivky,patinu,plátěné prostírky a krajku...

Každý z nás má ovšem jiné představy,někomu se třeba vybaví vzpomínka na dovolenou,kouzelný jih,fialové lány,starobylé usedlosti nebo proutěné koše plné bylinek s jejich omamnou vůní...Drobný kvítek je však především symbolem "Provence".






Krásný letní a hlavně voňavý večer vám všem...



14 komentářů:

  1. SONIČKO ,MOC HEZKY NAFOCENO . LEVANDULE VOŇAVÁ , POSLOUŽÍ KRÁSNĚ JAKO DEKORACE .
    MÁM JI RÁDA .
    JÁ STÁLE JEŠTĚ ČEKÁM NĚŽ SI KYTIČKU UTRHNU A PROVONÍM CELÝ DEN .
    MĚJTE SE PŘÍJEMNĚ A POHODIČKOVĚ .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Nice blogg you got here! Hugs from Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko moc děkuji i za návštěvu.Levandulka už má své místo v koupelně spolu s mušličkami od moře...a voní krásně.Na ty ostatní kvítka si ještě musím také počkat...Krásné dny Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you very much for a visit, Petra. I am very pleased. I wish you a nice summer. Bye. Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. pekne si to nafotila....levandula mi zavonala az sem :) xixi

    OdpovědětVymazat
  6. SONI NÁDHERNÉ FOTEČKY JO LEVANDULOVÁ I JÁ JI MÁM MOC RÁDA. SUŠÍM A TĚŠÍM SE Z TÉ KRÁSNÉ VŮNĚ.SONI PŘEJI KRÁSNÉ LÉTO PLNÉ POHODY A SLUNÍČKA.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi děkuji za zprávičku a za zastavení na mém blogu...jsem moc ráda.Z každého kvítku levandule mám velkou radost,protože mi hodně trsů přes zimu vymrzlo.Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Adélko jsem ráda za krásné řádky a za návštěvu.I já přeji celé vaší rodince krásné léto...Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. So nice blog and so beautiful lavender!
    Thank´s for visiting my blog!
    Lisa

    OdpovědětVymazat
  10. Soni,fotky jsou moc hezké.Moje levandule už se také suší.

    OdpovědětVymazat
  11. Blani děkuji a přeji krásný letní den...Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko náááááááááááádhera,krásné fotky,úplně mě to chytlo za srdíčko.pá J-lasečka

    OdpovědětVymazat
  13. ^The lavender is so pretty and your blog is lovely too.

    Thank you for visiting me today.

    Carolyn

    OdpovědětVymazat
  14. Soni a ta vůně kouzelná, babičkovská, nezaměnitelná. Užívej si hezkých dnů a potěšení z levandulové nálady.
    Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails