pondělí 12. července 2010

Oddechový červenec...

Sluníčko a tropická vedra dělají v naší zahrádce doslova divy...Jak už jsem psala každý den mě zahrádka překvapí něčím novým.Jako tento "Trubač" s krásnými květy,který se pne po oblouku z drátu a naplno si užívá slunce a kvete a kvete...Zasadila jsem si ho před pár lety a teprve teď je krásně rozrostlý a v plné kráse.Z druhé strany loubí mu sousedí modrý plamének,který také právě teď rozkvétá jeden kvítek za druhým.Vytvořila jsem si tak kolem pergolky takovou mojí malou iluzi Středomoří...
Celkový pohled na naší bujně zarostlou pergolku a loubí...



I když pro mnohé z vás není právě červenec moc oddechový,přeji vám všem příjemně využitou každou volnou chvíli,která se vám naskytne...Užívejte si dlouhé,krásné letní dny a večery a pokuste se třeba jen i na malou chviličku zapomenout na všechny povinnosti a každodenní starosti.Moc vás zdravím ...

6 komentářů:

  1. U VÁS JE TO JAK V POHÁDCE ...KOUZELNÉ .
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko,moc děkuji za návštěvu a za milé psaní.Zahrádka není jen radost,ale i starost...Pro mě tedy příjemná.Každou volnou chvíli po práci trávím na zahradě,je to vážně pro mne takové odreagování a relax...Kytičky mám ráda.Hezký letní večer...Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné středomoří- zvykejme si za pár let to bude i tady.
    Teď trochu nepoeticky- Soni, máš ten trubač roubovaný ?
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Soni,
    ten Trubač je nádherný!!!
    Já ho mám druhým rokem, už se hezky rozrostl, ale nekvete ještě, ale jestli mi pokvete jako Vám, tak to se těším!!!
    Zahrádku mám moc ráda a ráda na ní i pracuji, líbí se mi pozorovat rostlinky, jak na jaře obžívají a mám radost z každého poupátka.
    Prostě mít zahradu a mít ji rád-to je moc fajn!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko hezký večer a děkuji za návštěvu.Určitě si budeme muset zvykat.S tím naprosto souhlasím.Takové vedro co tu máme teď je snad z Afriky(smích)...Trubač roubovaný není,dostala jsem malý výhonek od jedné paní tady u nás z ulice.Má ho také u vchodu,ale jestli je ten její keř roubovaný to nevím,ale já mám jen odnož a kvete od prvního roku...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško přeji příjemný večer a také děkuji za návštěvu a za milé řádky...určitě pokvete o tom nepochybuji a musím napsat,že jsme také nejdříve chodili okolo malé rostlinky a pozorovali jestli už pokvete první nádherný květ a dnes ho stříhám i s květy.Neuvěřitelně se nám rozrůstá a musím ho tak celé léto upravovat...Jaruško já si to bez zahrádky dnes nedovedu vůbec představit.Můj manžel jí má také rád a hodně mi pomáhá,hlavně co se týče kamenných zídek v zahradě...Mít společné zájmy je fajn.Krásný zbytek večera...Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails