úterý 13. července 2010

S trochou vůní venkova...

Často postačí pár malých zásahů a detailů a venkovská idylka v zahradě je zaručena.K tomu mi dnes tak trochu málo přispěla i moje sousedka a ze své zahrádky mě podarovala tuto malou sazeničku "Dračíku".Kytičku jsem už dlouho obdivovala pro její květy a tak mi udělala velkou radost.Nádherně narůžovělé zvonečky připomínající opět zahrádky našich babiček...


"Dračík" a další jiné kytičky např. "Stračky"navodí v zahradě právě tu vlídnou venkovskou náladu...




Krásný letní vlahý večer...

9 komentářů:

  1. Soni,
    Vám také krásný večer-teď jsou nejkrásnější!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Soni krásný letní večer.....nádherné muškáty které patří k venkovu.Má to své kouzelné čaro.Moc děkuji za návštěvu a krásné slova.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, opäť okúzľujúce nazretie do tvojej záhradky. Len mi prezraď, aká to kvetinka sa tak usmieva do slniečka na tvojich záberoch? Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško moc děkuji a nápodobně...teploučko je nádherné,ale ty večery jsou o to více příjemnější...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko i já děkuji za návštěvu,kytičku jsem dnes dostala od mé sousedky.Je to Dračík.Dlouho jsem obdivovala ty kvítka.Krásné zvonečky a už ji mám také doma.Jsem za ni ráda.Bohužel komentář k fotkám mám trochu zpožděný,protože mě den co den zlobí a vypadává internet...Moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Gábinko moc děkuji za krásné řádečky...kytička se jmenuje "Dračík"bohužel komentář k fotkám mám zpožděný...pro výpadek internetu,tak se omlouvám...moc moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soni- ten dračík je krásný,miluju všecky květiny. Ale nejvíc se mi líbí ta kráčející slepica za plotem !
    Nejlepší je venku až o půl desáté večer- to je krásně vlaho.....
    Měj se
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko určitě,večery jsou teď překrásné,jak k posezení třeba na terásce tak i k procházce...Sluníčka tedy máme dost a dost...i ty slepičky u lesa utíkají už brzy domů.Děkuji za zprávičku,jsem moc ráda za každičký řádek...Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. zahárdka snů,nádhera,krásné pokoukání

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails