pondělí 12. července 2010

Zákoutí u pergolky...

Naše nejoblíbenější místo v zahradě,kde se právě pyšní svými modrými květy "Plamének"...který se pne a pne po oblouku z drátu a dotváří nám tak pěkně zarostlé loubí.Sluníčko si užívá tak jako my...Letos má opravdu moc velké květy.Mám z něho velkou radost...


Už dávno je známo,že modrá uklidňuje.Je to barva dálek,letní oblohy,průzračných vodních hlubin a snění...Snad i proto jsem modrý plamenék vysadila u našeho posezení ke kovovému oblouku.Sice modř působí tak trochu chladivě,ale jemně a to mám ráda...




Mějte se krásně a přeji vám pěkné a pohodové letní odpoledne...

5 komentářů:

  1. SONIČKO ,KRÁSNÉ FOTEČKY S KRÁSNÝM ZÁTIŠÍM .
    TA BARVA KVĚTŮ JE NÁDHERNÁ .
    ZDE SE MUSÍ ODPOČÍVAT .
    UŽÍVEJTE SLUNÍČKA .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Soni,krásné fotky a nádherné zátiší.Tam se musí krásně vegetit.Tak si užívej sluníčka a měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, krásne kvietky. Aj ja som si zasadila tento rok dva plamienky, ružový, ten mi už nestihol zakvitnúť, ale krásne sa ťahá a takýto indogovomodrý a už mal aj jeden kvietok:) Ja viem, čo je to oproti tvojej záplave, ale snáď o rok...:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný večer Soni,
    plamének je kouzelný, jak bohatě kvete. Krása!!!!

    Zdraví Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdanko,Marti,Gábi a Šárinko,děkuji vám všem opět za moc hezké příspěvky na mém blogu.Jste milé a jsem tu s vámi moc ráda...Hodně úsměvů a pohody v těchto krásných letních dnech... Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails