čtvrtek 5. srpna 2010

Barevná náruč hortenzií


Jak už jsem psala dříve,keře hortenzií mám v zahradě více.Nyní se zahrádka za domem pyšní nádhernými květy nejen bílé,ale i světle modré,růžové a také tak trochu i načervenalé barvy.Právě teď bych řekla,že se dostávají do nejlepší formy,kdy naopak jiné keře a kytičky už dávno polevují v květu a odpočívají...



Hortenzie...(Hydrangea)




A teď trochu z těch veselejších barev.Hortenzii s docela červenými květy jsem si letos na jaře koupila novou a mohu říci,že místečko v trávě spolu s malou jiřinkou doslova oživila a zpestřila...

Tady je hortenzie ve společnosti jiřinky,kterou mám letos také prvně a má nádhernou docela ostrou barvičku...

Hortenzie...(Hydrangea)

Mějte krásný a pohodový večer...


Jsem ráda,že tímto vás mohu provést mojí zahradou a mohu jen doufat,že v přítomnosti mých fotek se budete cítit příjemně a snad některé z nich vám možná tak trochu navodí i pocit dobré nálady a pohody...

18 komentářů:

  1. Milá Soni, tak vaše zahrádka - to je pro mě spojení lásky, harmonie, pohody, zákoutí, barev, hodně práce a hlavně dobrého vkusu! Jako vždy, nádhera, kochám se, citím se příjemně.
    Měj krásný pohodový večer, moc tě zdavím H.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ale - zapomněla jsem pochválit úvodní fotečku! Je kouzelná!
    Pa H

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko také zdravím a moc moc Ti děkuji.Přesně Jak píšeš,nic není zadarmo a je za tím kus dřiny a práce,ale stojí to za to.Když si pak ve volné chvíli sedneme k odpočinku,to se pak také kochám a kochám...Hlavně musím poděkovat manželovi,bez něj bych spoustu práce,té těžší samozřejmě, nezvládla.Na mě je ten zbytek-kytičky.Máme před sebou ještě hodně úprav,ale pořád se máme na co těšit.Jsem ráda,že nás zahrádka zajímá oba dva..To je pak fajn. PS:Jsem moc ráda,že se Ti úvodní fotečka líbí.Nebylo jednoduché z toho nepřeberného množství fotek co mám vybrat tu pravou,ale snad se mi to podařilo...Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, máš ich nádherné. Ja mám len jednu (zatiaľ hihi) druhý rok, ale teším sa z nej moc.
    Tá červená je zaujímavá.
    Ešte veľa krásnych momentov v tvojej záhradke prajem:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Gábinko,také moc děkuji...Zahrádku pořád zvelebuji,takže momentů,si myslím,bude snad dost a dost i já se těším..K Tvojí hortenzii přibudou i další Gábi o tom nepochybuji.Jsou krásné a moc,jsou to hvězdy zahrad i kaliny jim podobné..Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,
    Hortenzie jsou nádherné a ty barvy!!!!
    Tak ať ještě dlouho kvetou a svítí sluníčko, ať si můžeme zahrádky užívat!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni,
    člověk si u Tebe připadá jeko v jiném světě.
    Máš cit pro krásu i detail a vybraný vkus.A na Tvojí zahradě to je znát.
    A nejen tam.
    Prostě nádherné horténzie,krásné barvy.Jsi pro mne velkou inspirací.

    Posílám mnoho pozdravú ze Slovenska a přeji krásné a slunečné dni.Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. Soni,
    hortenzie jsou nádherné! V červené barvě ji vidím snad poprvé. Já jsem si keřík růžové pořídila teprve letos, protože zahrádku zatím pořád budujeme :o) A těším se, že se mi třeba rozroste a bude se jí dařit, tak jako u Vás :o) Máte nádhernou zahradu!
    Mějte pěkný den
    L.

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO ,MĚJTE STEJNĚ PĚKNÝ DEN TAK, JAK MÁTE PĚKNÉ KYTIČKY NA ZAHRÁDCE .
    JE TO KRÁSA , HEZKY ROZKVETLÁ A NÁDHERNĚ BAREVNÁ .
    VAŠE ÚSILÍ SE VYPLATILO .
    MĚTE SE HEZKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Prekrásne...Musíš mať veľkú radosť a hlavne krásny pocit v duši žiť obklopená takou nádherou...
    Krásny víkendík Tebe a celej Tvojej milej rodine!
    H.

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,jsou nádherné,mají překrásné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  12. Hortenzie je jedna z mých nejoblíbenějších květin, snad se mi jednou podaří jich mít také tolik. Moc pěkná zahrada a květy hortenzie jí budou zdobit až do podzimu.
    Přeji krásný víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. AHOJ SONI.MUSÍM SE ZASE POKOCHAT CO KRÁSNÉHO JSI VLOŽILA NA BLOG.TVOJE ZAHRADA JE POŘÁD V KVĚTU A TO JE TAKOVÁ KRÁSA....UŽIJTE SI VÍKEND A SNAD BUDE SLUNÍČKOVÝ.PA PÁJA

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, tak to se mi zase zahřálo srdíčko,v takové deštivém dni,zahrádka jako malovaná.!!náádhera a ty hortenzie krása,já mám mladou,sadila jsem ji na jaře,takže mi letos ani nevykvetla,tak na sušení si počkám ještě pár let:) Kytičky jsou krásný!!pěkný den J-lasečka

    OdpovědětVymazat
  15. Hola SOÑA,
    Gracis por tu visita en "POR SIEMPRE BRENDA ",gracias por tus palabras y espero tambien leerte seguido por alli.
    Te felicito por las bellas imagenes que nos muestras en tu sitio.
    Un abrazo grande, desde Argentina♥

    OdpovědětVymazat
  16. Velké díky všem za moc krásné komentáře...Jsou nádherné a velice si jich moc a moc vážím.I vám přeji,aby vám kytičky s vaší péčí a láskou také pěkně kvetly a nejen na zahrádce...Moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, mas nadherne kyticky. Uplne mi zustava rozum stat, jak ti krasne kvetou. Ja uz 5 rok bojuji s tim, ze mi hortenzie nevykvetou a nevykvetou. Takze je tise obdivuji a trosku i zavidim:)
    Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den Soňo ,

    náhodou jsem zavítala na Váš blog.
    Je krásný.
    Dva roky se má hortenzie snaží prodrat na sluníčko .
    Naše tříletá dcera je však rychlejší.
    S nadšením ji otrhá a nosí nám ji pro radost.

    Venku fičí a zřejmě nastává podzimní počasí a tak se tu kochám Vaší zahrádkou.
    Jste šikulka.

    Ráda se na Váš blog vrátím ,tím si dovoluji o jeho sledování.

    S pozdravem a přáním krásného zbytku prázdnin
    Jana

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails