pondělí 2. srpna 2010

Malé velké radosti...

Dnes jsem dostala krásné malé milé překvapení od mé starší dcerky.Pavča mi vyšila do mého šitíčka "jehelníček" s motivem slunečnice.Chtěla mně překvapit a moc se jí to povedlo,protože slunečnice mám moc ráda...

"Jehelníček"

Chvíle odpočinku na balkonové terásce...


Právě sedím na balkonové terásce se zapálenou svíčkou...Taková malá chvilička "siesta" jen tak pro sebe...Máme tu už srpen a půlka prázdnin je za námi.Červenec byl opravdu krásný až tropický,tak snad k nám srpen bude také tak vlídný a dopřeje nám pěkné dny.I když né nadarmo se přeci říká...Když v srpnu moc hřímá,bude na sníh bohatá zima.Když fouká severák,bude dlouho pěkně pak.Moc hub srpnových...moc vánic sněhových.Srpen k zimě hledí a rád vodu cedí.Šedá mlha v srpnu nezdravá je...

Tak uvidíme jaká bude druhá polovina léta a necháme se překvapit...Přeji vám všem příjemný vlahý srpnový večer...

13 komentářů:

  1. Milá Soňo, jak vidím, jablko nepadlo daleko od stromu - Pavlínka je stejně šikovná jako ty a stejně dobrá duše, jako ty - chce udělat mámě radost. Co může být hezčího! Jehelníček se jí moc povedl, dělám právě taky jehelníčky, brzo vám je ukážu...
    Díky i za krásné povídání, vždycky si je u tebe moc ráda čtu.
    A ještě děkuji, jak si nafotila dečku, podařilo se mi napsat komentář dřív, než si příspěvek dokončila...
    Měj krásný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, tak to Ťa Sonička, naozaj muselo potešiť :-) a práve začína obdobie slnečníc...sú to úžasné kvety, tiež ich obdivujem.
    Pekný večer...alebo už aj dobrú noc :)
    H

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, gény sa nezaprú. Už vidím, ako si budete navzájom konkurovať blogmi:)
    Krásna idylka... :)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký večer Soňo, krásný jehelníček a ještě k tomu z lásky darovaný.
    Nějak rychle to utíká a jak jsi psala půlka prázdnin je pryč. Doufám, že srpen bude slunečný a málo deštivý, abychom si léto ještě užili. A taky chválím minulý příspěvek "Pod starou švestkou ... ", pěkné fotky, hezky naaranžováno a poutavé vyprávění.
    Přeji hezké dny plné pohody a sluníčka. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Lijep blog!
    Topli pozdravi iz Hrvatske:)
    Zondra Art

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Soňo, moc krásný jehelníček jsi dostala...a je krásné, když se dcerka pomamila - aspoň máš pokračovatelku !!! Tak hodně další krásné inspirace přeji Vám oběma!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  7. ...omlouvám se za tykání...vůbec mi to nedošlo...to je tím, že při návštěvách tvého blogu mám opravdu pocit, jako bych tě znala :o) Radka (tak snad to tolik nevadí...)

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko krásný,dělaný s láskou jsou nejkrásnější dárky.

    OdpovědětVymazat
  9. Soni,
    ten dáreček pro Tebe od dcerky mne úplně dojal.
    Je krásný a moc se jí povedl a určitě Tě s ním krásně překvapila. Dárky od dětí jsou ty z nejmilejších......
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. velice krásný blog, opravdu nádhera! Vzalo mi to dech, jak je tu čisto a útulno

    OdpovědětVymazat
  11. Není nad darovaný dárek z lásky.A k tomu od dcery...tak to je dvojnásobná radost.
    Krásný jehelníček.
    Soni měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  12. SONIČKO ,JÁ DNES DOSTALA TAKY VYTVOŘENÝ DÁREČEK OD DCERY .JEN TAK .BYLA JSEM MOC POTĚŠENA .TAK SI DOKÁŽU PŘEDSTAVIT, JAKOU JSTE MĚLA RADOST VY .
    DÁREČKY OD DĚTÍ VŽDY POTĚŠÍ .
    MĚJTE SE HEZKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko,Holly,Gábinko,Jitko,Zondra,Radko,Jani,Jaruško,Sandro,Marti a Bohdanko děkuji vám všem za čas a za tak krásné řádky a milá slova.Moc si jich vážím,ale bohužel pro málo času jsem nemohla odpovědět každé zvlášť.Z dárečku jsem měla opravdu velkou radost a je pravda,že takové ty dárečky "jen tak" potěší co nejvíce...Už jich pár mám a opatruji je všechny...Mějte se krásně Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails