sobota 14. srpna 2010

Pár drobností nejen pro potěchu...

Dnešní sobotní odpoledne jsem se věnovala nejen těm domácím pracím, ale tak trochu jsem si udělala čas i na můj prádelník a věřte, že se v něm tedy najdou poklady. Dárečky nejen od mých dětí, ale také milé věcičky, které mám schované na památku i po mé prababičce a pradědovi. Tak mě napadlo pořídit s nimi pár, dá se říci, nostalgických obrázků...

Drátěná mistička vyrobená na mé přání z výtvarného ráje od J.Collins



Malé srdíčko z mýdla se suchými květy hortenzie mám od Soničky na památku z výletu a ještě stále krásně voní...

Voňavé srdíčko...dárek
Krásná památeční velká dečka po mé prababičce. Musela jsem ji vybělit, vyžehlit a naškrobit. Teď krásně voní, snad i vzpomínkami...
Detail nádherné ruční výšivky...



Přeji vám pěkný odpočinkový zbytek víkendu a udělejte si také čas na všechno, co máte rádi...třeba i na ty drobnosti ohlodané zubem času, které určitě stojí zato oprášit a zavzpomínat si...

7 komentářů:

  1. Milá Soni, to jsou krásné poklady a fotky! Před chvílí jsme se po týdnu vrátili domů a ty si mi dovolila zapomenout na horu špinavého prádla, nevybalené tašky a ještě tisíc maličkostí, které mě čekají a nechala si mě zasnít!
    Děkuji a krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Soni,

    nádherné fotečky, tedy musím říci, že čím dál lepší, takové čisté a chválím Tvé titulní fotečky na stránce, jsou perfektní, také přemýšlím, že si udělám nové záhlaví.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko nádherné fotečky a krásný večer J-lasečka

    OdpovědětVymazat
  4. Soni,
    nádherné srdéčko, dečka a vůbec krásné fotky!
    Když jsem viděla ten perlový náhrdelník, vzpomněla jsem si na moji babičku. Nosila stejný!
    Mějte pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  5. SONIČKO ,KRÁSNÉ VZPOMÍNKOVÉ FOTEČKY .
    TAKÉ MÁM ŠUPLÍČEK ,KDE ODKLÁDÁM VĚCIČKY ,OBRÁZKY .OBČAS SE VYTÁHNOU A ČLOVĚK SE TAKÉ TROCHU ZASNÍ .
    MĚJ PŘÍJEMNÝ ZBYTEK NEDĚLE A POHODOVÝ CELÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Při prohlížení starých krásných deček, titěrných výšivek jen žasnu nad zručností tetiček a stařenek! Jen by potřebovaly důstojnější uskladnění a né v krabici od tiskárny! Ale polepším se !
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádeherný drátovaný košíček-skvělý kousek!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails