pátek 24. září 2010

Dotek podzimu a ocenění...

Krásný páteční večer! Jsem tu opět a s další velkou radostí...Moc moc děkuji za toto milé a krásné ocenění mého blogu, které jsem tentokráte dostala od Zuzí http://susieshousecr.blogspot.com Tisíckrát DÍÍÍKY Zuzi...

Ocenění tedy předávám dále...dalším príma šikulkám na jejich báječné blogy, které vytvořily, nejen svým kreativním tvořením, tak krásné a útulné "Domovy s duší"...


Helence http://helenshomehelensworld.blogspot.com
Jarušce http://redneval-redneval.blogspot.com
Jitušce http://judith-for-joy.blogspot.com
Martince http://blanchetka.blogspot.com
Marionnetce http://marionneta 1.blogspot.com
Bohdance http://sweethome-bohda.blogspot.com
Gábince http://gabkinblog.blogspot.com

Pravidla pro udělení jsou:
1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala
2) Umístit logo na svých stránkách
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy
7) Napsat na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování...


Tak tedy 7 věcí o mně jsem už psala, a abych neporušila pravidla hry ,najdete je v mém profilu...
A protože je to ocenění, dá se říci, podzimní, tak přidávám pár podzimních záběrů z dnešního slunečného dne...



Jako stoleček, na tyto krásy podzimu, mi posloužila opět moje stará památeční bednička od rostlinného tuku "Ceres"...




Mějte se moc hezky, prostě podzimně.....a užijte si v pohodě, pro některé z vás i prodloužený víkend.

13 komentářů:

  1. Soni gratulujem...verim ze je to obrovska radost ziskat taketo super ocenenie...;) pa, pekny den

    OdpovědětVymazat
  2. Soni posílám velkou gratulaci a díky Tobě vím jaká je to ohromná radost takové ocenění dostat.
    Děkuji a moc,moc si toho vážím.
    Krásný víknd.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi moc Ti děkuji...Všechna ocenění,které jsem dostala od vás všech,pro mě hodně znamená a mám velkou radost i z toho,že mohu tak krásné ocenění zas poslat dále,na bločky kam zas chodím ráda nakukovat já...rozhodnout se vždy je těžké,protože ocenění si tady zaslouží úplně všichni...kteří vkládají tak krásné fotečky nejen se svým tvořením!Pěkný den,Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. SONIČKO, PROTOŽE MÁŠ KRÁSNÝ BLOG, TAK SI OCENĚNÍ JISTĚ ZASLOUŽÍŠ. MOC DĚKUJI, ŽE JSI TOTO OCENĚNÍ VĚNOVALA TAKÉ MÉMU BLOGU. MÁM OPRAVDU RADOST.
    TAKÉ CHVÁLÍM PODZIMNÍ FOTEČKY, KTERÉ DOKONALE VYSTIHUJÍ TENTO ČAS.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ VEČER A ODPOČINKOVOU NEDĚLI.
    A JEŠTĚ JEDNOU, VELKÉ DÍKY.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Soničko, tak jsem se dostala po pár dnech k internetu, a čekalo mě tady tak úžasné překvapení. Moc velké díky ti posílám z Anglie, z hotelového pokoje v Londýně! Posledních pár dní je pro mě jako neuvěřitelný sen a ještě ocenění! Jsem na vrcholu blaha! moc, moc děkuji, moc zdravím do Čech.
    V úterý jsem zpět a všechno vám povyprávím"
    Krásný večer, moc zdravím a moc děkuji. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Helí,tak to je paráda!Moc Ti to přeji ani nevíš jak...V Anglii od nás byla jen naše Pavča a přivezla nám krásné fotografie nejen z Londýna,nádherných památek-jako Tower Bridge, Westminsterské opatství, Katedrála sv.Pavla,Big Ber, Tower bridge-nádherný Viktoriánský zvedací most nad Temží atd. ale i z Anglického venkova.Ten je tam naprosto úžasný-ty vesničky.. Tenkráte mi přivezla černý čaj a výborné arašídové máslo a ještě pár maličkostí na památku.Tenkráte mi psala SMS,že ji na lodi přes kanál La manche není dobře a má silnou nevolnost...Tak si to krásně užijte-snad tam není větší zima než u nás.Tady právě prší.Moc moc zdravím vás všechny do takové dálky- přeji šťastný návrat a budu se těšit i na fotečky...Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, moc díky za pozdrav! Fotek je už teď asi tisíc, a to más Londýn vlastně teprve čeká. Dnes jsme sem přijeli ze Sussexu, tam jsem byla trochu jako Alenka v říši divů :o) a jako bonus jsem po 3 měsících viděla dceru :o)
    Moc zdravím a děkuji, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti a Bohdanko moc mě těší, že máte radost.Jsme tady všichni, jak se říká, naladěni na stejnou notu- máme určitě hodně společného a tak vám všem patří mé velké díky...že tu jste se svými krásnými blogy a budu se opět těšit na další setkávání i krásné fotečky od vás...Příjemný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko,úplně jsi mě dojala.Muselo to být krásné setkání v takové dálce.Když tam byla naše Pavča v rodině, tak jsem byla úplně nesvá. Je to něco jiného než když je máme doma.Pořád jsme si psali.V Londýně se Pavče moc líbila i "Čínská čtvrť".Tak se holky užijte co nejvíce,prostě celá rodinka si to užívejte.Ještě jednou vás moc zdravím,opatrujte se a pevně věřím, že by jsme si spolu měli co vyprávět...heloo,heloo...Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soňi,velká gratulace k Ocenění,Váš blog se mi moc líbí je krásný, nostalgický s čistou duší.Ocenění je už jenom třešnička na dortu.Těším se na další Vaše fotečky.Přeji krásné dny.Petra
    P.s.Děkuji moc za komentáře na mém blogu,velmi mne potěšily.P.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soni, moc děkuji za ocenění, udělalo mi velkou radost. Podzimní fotky jsou nádherné, je škoda, že se babí léto pokazilo, ale i tak ti přeji hezké dny, zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Hello Sonja, thanks for leaving a message on my blog and for your sweet words. You have also a beautiful blog. I love the photo's of the Autumn and your headerphoto is also so lovely.

    Have a nice week.
    Warm wishes, Mea

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, moc Ti gratuluji k Tvému ocenění.
    Tvůj blog mám moc ráda, zahradu, povídání, fotky...
    Mnohokrát Ti děkuji, že jsi mi ocenění také věnovala. Udělala jsi mi radost a moc si toho vážím. Děkuji Soni
    a krásný podzim
    Jarka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails