úterý 7. září 2010

Ocenění...

Moc děkuji Helence http://helenshomehelensworld.blogspot.com/ za toto krásné a milé ocenění mého blogu. Je to moje již druhé ocenění od vás. Jsem mile překvapena. Heli děkuji, mám velkou radost a nesmírně si jej vážím...

Ocenění posílám dále. Nejraději bych ho věnovala všem...na všechny ty překrásné blogy, kterým zase chodím nakukovat já, ať už obdivovat útulné bydlení nebo tvoření. Je vás tady spousta tvořivých a šikovných...Tak tedy moc ráda věnuji ocenění Leničce "lenka včelka" http://lenkavcelka.bogspot.com/ Její deníček je krásný, plný nádherných nápadů, inspirací, tvoření, malování včetně obrázků. Jsem moc ráda, že tak hodná a milá dušička přišla mezi nás nejen s dobrým vkusem a srdcem, ale především zlatýma rukama.
Leni je Tvé a doufám, že Ti udělá radost tak jako mě...


Všechny vás moc zdravím a přeji všem hodně a hodně úsměvu...

4 komentáře:

  1. Soni, gratuluji k ocenění!!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Soni,moc gratuluji k ocenění .......zasloužíš si ho.
    Krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,
    gratuluju k ocenění, máš super nynaný blog a chodím sem ráda. Taky bych ti chtěla poděkovat. Ani nevíš jak jsi mě potěšila....no móóóc.
    Měj se hezky podzimně. Pááááá Lenka.

    OdpovědětVymazat
  4. TAKY POSÍLÁM GRATULACI, SONIČKO .
    TVŮJ BLOG JE KRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSNÝ .
    HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails