středa 1. září 2010

Střípky z dovolené...

Tak už jsme doma! Včera večer jsme se vrátili z Chorvatska. Nádherná země provoněná levandulí a bylinkami, kde jsme byli už několikrát.Tentokrát jsme navštívili městečko "Pješčana uvala" poblíž Puly. Byli jsme velmi spokojeni a nadšeni. Nádherných deset srpnových dní. Měli jsme vše ,co jsme od dovolené očekávali. Pěkné ubytování, sluníčko, krásně čisté moře, pohodu, klid na pláži, spoustu voňavé zeleně, výlety po památkách a hlavně opravdu milé a vstřícné lidi...Nezapomenutelné teplé a vlahé večery s přáteli u dobrého jídla a chorvatského vína-nechyběla ani harmonika, kterou manžel vozí vždy sebou...




Večerní výlet do Puly a nádherná procházka po amfiteátru.

Augustův chrám...
Koloseum v Pule a v obrázku naše Sonča...
Staré romantické uličky v Pule...
Azurové podnebí...

Sonička...

Také pár úlovků z moře na památku...
Pješčana uvala



Maják...k němu jsme doveslovali na člunu.
Záběr staré okenice...
...a tady náš taťka u majáku.


Křížem krážem uličkami a přírodou...
Granátová jablíčka...
Olivy...
Cestičky s voňavými keři rozmarýny...





Bylo nám opravdu krásně, ale především proto, že jsme byli spolu...bez těch všedních povinností a starostí. Dnešním dnem se vše vrátilo opět do reality. Děti do škol a my do práce. Přeji tedy všem šťastné vykročení a hodně štěstí...moc vás všechny zdravím!

15 komentářů:

  1. Milá Soničko, vítám tě doma! To je nádhera! Jela bych zase! Moje milovaná Pula, amfiteátr je pro mě místo s magií, každý kámen tam říká něco z toho, co pamatuje...Vyfotili jste úžasně Augustův chrám!
    No, konec snění, přeju pohodový večer a co nejmíň bolestný návrat do reality.
    Pa Helena
    PS: moc zdravím holky, snad vykročily pravou...

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko také zdravím a moc děkuji za tak krásné uvítání.Dovolená se nám opravdu povedla.Vše naprosto úžasné a úchvatné.Foteček mám spoustu,ale bohužel jsou to jen střípky co vám mohu ukázat.V Pule jsme byli poprvé,ale určitě né naposled.Je to nádhera!Památky z osmnáctého století...I já bych jela zas.Je tam tedy o poznání tepleji než tady.První den doma a už topíme v kamínkách.Pozdravení ráda vyřídím.Díky!Holky jdou obě do nových škol tak to budou potřebovat.Pohodové dny i vám všem doma.Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Juuuu no moc krasne foto, urcite ste si to tam uzili..lebo takto cez foto to ozaj vyzeralo super...

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko děkuji Ti i za návštěvu.Dovolená se nám opravdu vydařila.Měli jsme velké štěstí na počasí a moře mělo kolem dvaceti stupňů.Moc jsme si to užili,ale uteklo to jako voda. Vše krásné má také svůj konec a tak už jen vzpomínáme a prohlížíme fotečky...

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, to jsem zase já! Jsem moc ráda, že se vám v Pule líbilo, je to jedno z měst blízkých mému srdci...
    Mrkni na můj blog, zvu tě ke hře!
    Pohodový podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. AHOJ SONI.VÍTÁM TĚ Z DOVOLENÉ A DĚKUJI ZA KRÁSNÉ FOTEČKY,KTERÉ JSI VLOŽILA NA BLOG.....JE TO NÁDHERA SE POKOCHAT A ÚPLNĚ SE VŽÍVÁM DO POCITU JAKO BYCH BYLA U MOŘE,PROTOŽE TO JE NÁDHERA.....MĚJ SE MOC HEZKY.PA PÁJA

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky.Jistě tam bylo překrásně.V tom našem nehezkém počasí ty fotky moře a krásné slunečné oblohy působí jako balzám na duši.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni,
    vítám Tě doma.........
    Krásné fotky a hlavně krásné památky.Určitě tam bylo úžasně a krásně jste si to užily.
    Radost se dívat na fotečky...cítím ten závan moře a teplo až k nám.
    Krásný i když skoro podzimní večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  9. Soni- ty jsi úžasná, jak ti všecko hladce vychází ! Já jedu na 1 den na výlet a pokazí se mašina !
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Soni, nádherné fotky a i když jsem tam nikdy nebyla, vím že toto místo by se mi určitě líbilo. Není nad to, když je rodinka spolu a parádně si dovolenou užijí.
    Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji vám všem za moc milé komentáře,které mě velmi potěšily a mám z nich velkou radost.Jsem také ráda,že jsem vám aspoň těch pár foteček mohla ukázat a podělit se tak o mé zážitky.Také musím přiznat,že jsem se na vás už těšila...na vaše krásné blogy a nové obrázky.Teď se jdu zase potěšit já k vám...Hezké,teď už podzimní,dny... Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Åh, Vilka vackra bilder....Ser så härligt ut!
    Trevlig helg! Kram Therese

    OdpovědětVymazat
  13. Therese,tack för ditt besök hos mig och en mycket trevlig helg komentar.Jagär mycket glad över att bildema på det sättet.Nice och cool helg!Sonia

    OdpovědětVymazat
  14. SONIČKO ,VÍTÁM TĚ DOMA . KRÁSNÉ ,VZPOMÍNKOVÉ FOTEČKY JSI VYSTAVILA . URČITĚ MÁŠ SPOUSTU NOVÝCH ZÁŽITKŮ.
    TAK NÁM TO LÉTO NĚJAK RYCHLE UTEKLO . ZA CHVÍLI PODZIM V CELÉ PARÁDĚ , ALE JÁ SE TĚŠÍM , PODZIM MÁM MOC RÁDA .
    PŘEJI PĚKNÉ PROŽITÍ CELÉHO VÍKENDU .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Hej!
    Åh, Jag blir så glad när jag ser din fina "header" , med lavendeln....Så vackert!
    Ha en bra vecka! Kram Therese

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails