středa 15. září 2010

Sýrové nej...

Krásné odpoledne! Tak i já si nenechala ujít inspiraci od Helenky http://helenshomehelensworld.blogspot.com/ a naložila tak vynikající sýrovou delikatesu...

Heli moc děkuji za tip! Receptů jak nakládat sýry s plísní mám spoustu, ale ještě nikdy jsem je doma nenakládala, jen kupovala.Díky Tvému příspěvku a receptu jsem se i já do toho pustila. Je to opravdu rychlé a snadné. Jelikož mám ráda všechny druhy sýru tak příště zas zkusím pikantní olomoucké tvarůžky. Naložím je tak podobně jen místo oleje zaliji světlým pivem 12°. Naložené sýry tak budou vynikající nejen k pivu a vínu, ale také na opečený toast s celozrnné bagety...

A tak přeji i všem kuchařinkám pěkný zbytek dne a radost nejen z nakládání těchto výborných sýrových specialit...


12 komentářů:

  1. To musí být dobrota!
    A hlavně to šíleně láká k vyzkoušení:-),díky za tip.Pěkný den,Laura

    OdpovědětVymazat
  2. Soňi, ty si ďáblice :o)! Tohle je přesně to, co na blogování miluju, jak se vzájemně inspirujeme a postrkáváme! Si úžasná, doufám, že si pochutnáte. Mrkni do nového apetitu, tam taky nakládali sýry, vypadá to dost dobře!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,taky jsem neodolala a zítra se chystám na to.Tak přeji dobrou chuť.Vypadá to moc báječně.
    Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Lauro,děkuji za návštěvu.Tato inspirace určitě láká k vyzkoušení.Je to velká dobrota...Mějte se krásně!Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Heli,hermelín máme rádi všichni i děti,tak inspirace přišla vhod,ještě jednou díky.Apetit si koupím,určitě.Krásný večer i Tobě...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti děkuji Ti za pochvalu.Určitě si také pochutnáte...Já už se těším a bedlivě sklenici hlídám.No,snad ji uhlídám.Musí to být pěkně uleželé pak je to ono...Moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni,
    Tvoje fotky vapadají skvěle!!
    Tak až se sýr "uleží", tak ať si dobře pochutnáte.
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško,moc Ti děkuji!Doufejme,že vydrží aspoň týden :o)...čím déle tím lépe.Mám ho tak radši.Hezké dny Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO ,PŘEJI DOBRÉ CHUTNÁNÍ A HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě Helenka nalákala a určitě se do toho pustím,protože to vypadá úúúžasně...

    OdpovědětVymazat
  11. Bohdanko,děkuji moc i za zprávičku.Krásný večer!Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Blani moc děkuji za pochvalu.Určitě si také pochutnáte...je to rychlé,snadné a hlavně pikantní.Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails