středa 22. září 2010

Vlídné babí léto...

Často se v září dočkáme krásných slunečních dní, které nám vlastně léto zůstalo dlužno a které nejspíš tomuto měsíci vynesly jeho název...
Těch pár posledních dnů nám opravdu září a já si udělala takovou malou radost. Koupila jsem si tyto podzimní kytičky v mých oblíbených barvách...Ještě je musím přesadit a nejspíše budou zdobit koutek u vchodu.


U pergolky v zahradě...
Drobnokvětých chryzantém mívaly naše babičky plnou zahrádku...říkaly jim krásným jménem-listopadky a také to zůstalo dodnes...

Možná se tak trochu ani neví, že drobnokvěté odrůdy s jednoduchými květy se také často nazývají "Koreánky"...

Tyto sladce růžové kvítka chryzantém ´Gerrie Hoek dark´ jsou opravdu nádherná a krásně rozveselí snad každé podzimní zákoutí. Mám je na podzim spolu s vřesem moc ráda...


Mějte se krásně a užívejte si posledních slunečních zářijových dní v plné pohodě...


14 komentářů:

  1. SONIČKO, TO JE MOC PĚKNÉ, DNEŠNÍ, POTĚŠENÍ KYTIČKOVÉ.VŘES PROSTĚ K PODZIMU PATŘÍ.
    JÁ SI DNES KOUPILA DVA, MÁM JE MOC RÁDA.
    BARVIČKY PODZIMU JSOU KOUZELNÉ.
    TAK SI HEZKY UŽÍVEJ SLUNÍČKA. SNAD NÁM VYJDE I VÍKEND.
    PŘÍJEMNÝ DEN.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soni, krásnou radost jsi si udělala, kytičky jsou nádherné a fotky ještě více.
    Snad nás to sluníčko jen tak rychle neopustí, i když zítra už začíná podzim...
    Hezký zbytek dne. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,jsou to moc krásné fotečky.Doufám,že si toho babího léta budeme užívat ještě hodně dlouho.Přeju krásné dny.B

    OdpovědětVymazat
  4. Soni,
    moc krásné fotky a ještě hezčí kytičky! Jsem úplně unešená z té růžové chryzantémy. Nechápu, jak mi mohlo uniknout, že i chryzantémy kvetou růžově? Já mám oblíbenou zářivě žlutou, ale musím tedy říct, že tato růžová je opravdu jedinečná.
    Přeji krásné babí léto!
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, opäť pár romatických záberov, plných pohody. Krásne:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Soničko, to je nádhera! Možná by si měla zpřístupnit vaši zahradu a u branky vybírat vstupné :o)Já bych určitě zavítala, vždycky náfotiš takovou nádheru, krásně nás poučíš a připomeneš zapomenuté věci.
    Děkuji a přeji krásdný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Dear Sonia I can hardly understand Czech and I dont know if you understand Polish so in English
    I love the whole feeling of the place you show it seems to be always full of sun and good energy

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné aranžmá a úžasné fotografie!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni.To je zase krásná pozvánka do tvé nádherné zahrádky.....Podzim mám ráda a všechno hraje barvama,tak snad nám to sluníčko venku dlouho vydrží a budeme se kochat nádherným podzimem.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Soni,máš krásné podzimní aranžmá.
    Ta nádherná barva chryzantén je opravdu jedinečná.Krásné fotografie.
    U nás je tento týden nádherné babí léto,a celá zahrada se nádherně zabarvuje do podzimních barev.Prostě krásný podzim.
    Měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  11. Soničko, Tvůj blog si ocenění právem zaslouží, máš to tu jako v pohádce, je vidět jak tě to co děláš baví a styl prezentace ou jeeeeeeeeee nemá chybu! Je mi potěšením tu brouzdit, kochat se a inspirovat... :-)Tyto fotografie jsou přenádherné, krásně ti to kvete a zahalení do krajek, nádhera!
    Přeji překrásný nadcházející víkend
    Zuzí

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji vám všem za tak milé a krásné řádky...Jsem moc ráda,že Ti kteří navštěvují můj blog se stále vrací a zanechají tu nějakou milou zprávičku.Každého slůvka od vás si nesmírně vážím a jsem za ně moc ráda...Užívejte a vychutnávejte si podzimní dny...jsou krásné!Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Soni ještě jednou děkuji za komentář u mě. Tvuj blog je naprosto ůžasnej, moc mě potěšil a chtěla bych mít taky aspoň spola tak pěknej jako ty. Tvoje šeříkové aranžmá v novém porcelánu je dokonalé. Strašně se mi líbí tvoje bílá vlnkatá forma na koláče! Přeji hezkou neděli Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  14. Vladěnko,já děkuji za tak milé a krásné řádky,ale i slova.Jsem ráda,že jsem Tvůj bloček objevila,teď už je moc pěkný a já se budu těšit na další Tvé obrázky i setkávání...Krásný nedělní večer, Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails