středa 20. října 2010

Klid a pohoda...

V kamínkách nám oheň praská...já sedím s horkým bylinkovým čajem v křesle a pan domácí si píše noty... nové písničky pro své hraní na harmoniku a banjo.



No a náš kocourek Tomík, mimochodem velký mazlík, si to teplo teplíčko také pěkně užívá....


rozvaluje si to v křesílku u topení v hale a je mu dobře... už spí. Po dlouhé době pohoda a fajn večer...

Mějte i vy krásný večer a prima pohodičku! Z mého bločku...Já a Tom.

21 komentářů:

  1. Soničko, moc ti takový večer přeju! Svět se pořád zrychluje a je potřeba občas se zastavit.
    V hale máte krásně, Tom úžasně pózuje.
    A ta úvodní fotka...opravdu velká krása.
    Moc tě zdravím, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soni, určitě to je krásný večer.
    Není nad to se jen tak v kliku posadit, dát si šálek dobrého čaje, třeba i něco sladkého zakousnout ...
    Moc krásné fotky, mimochodem, ta knížka vypadá úžasně, taková ta, co má v sobě spoustu historie a vzpomínek.
    Přeji hezký čtvrtek. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Thanks for you comment and following me now.....i follow you to ...but can you pleas put a translator on your blog than i can read you...lovely day...Ria....

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Soni,nádherné fotky z kterých je cítit až k nám ta vaše pohod a klid.Miluji tyto chvíle,klidu a rozjímáni.
    A ta knížka je naprosto úchvatná......
    Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni- úplná idylka !
    Líbí se mi, jak Tomík ( kočky obecně) nemusí mluvit a pochopíš, co si myslí. Tomíček to pohledem vyjadřuje úplně jasně !
    Tvůj pantáta má můj obdiv ! Nechápu jak někdo umí číst a psát noty !!
    Mějte se pěkně, rodinko.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Pohodový večer Soničko, hned mě oslovila krásná úvodní fotka...úplně se vidím v papučích u krbu se skvělou knihou, občas se zaposlouchám do kočičího předení, ruce se hřejí o teplý šálek...přeji ti mnoho takových zastavení ... a obdivuji jak krásně jsi jej zdokumnetovala... můj zrak ještě přitahuje deska kartáčovaného dřeva.. WHAU! nádhera!!!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, zdravím a moc ti děkuji za zprávičku. Jojo takových klidných a pohodových večerů by bylo potřeba více...Tomík má dnes toulavou a ještě není doma, křesílko je bohužel prázdné... nějak se mu nechce domu.S úvodní fotečkou jsem dlouho váhala. Chtěla jsem si vložit nějakou podzimní, ale nakonec si myslím, že tak trochu i je a vyjadřuje z ní, tedy aspoň pro mne, taková ta večerní pohoda právě třeba u praskajících kamen s šálkem dobrého čaje a knížkou. Je vůbec zázrak, že jsem vykouzlila takový záběr a těší mne, že se ti líbí, děkuji za pochvalu...měj se moc hezky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzi, moc děkuji za návštěvu a milá slova. Takové večery mám ráda a né vždy se nám povede být všichni pohromadě. Malou knížečku mám památeční. Ta už něco tedy pamatuje...je modlitební po mé prababičce...Pohled na ni opravdu odráží svou věrnou dobu a historie z ní doslova dýchá. Krásné dny Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Sweet post, Sona! Your pretty cat is soooo cute. xx

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, moc děkuji a jsem ráda za každý řádek od tebe. Takové klidné pohodové večery mám ráda a ještě když si k tomu zapálím svíčku v uklizeném a navoněném domě...jojo to jsem spokojená.Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, děkuji ti nejen za zprávičku, ale i za milý a krásný mejlík.Určitě ještě napíšu.Mám to v hlavě. Přesně jsi to napsala a vystihla. Náš Tomík se strašně nerad fotí, to je jasné z jeho pohledu. Jakoby říkal, dej už pokoj a nech mě v klidu odpočívat. Má své dny jako my, ale to ti ani nemusím říkat, máš také doma kočičky. No a náš taťka má i můj obdiv. Když píše do notového sešitu, tak jen zírám a nechápu. Noty se naučil teprve před pár léty s velkou vůlí. Jinak hrál dříve jen na kytaru a bez nich. Dnes jeho oblíbenou je velká harmonika a své písničky si píše sám i jen z poslechu...na to bych asi už dnes vůli neměla...Měj se moc hezky, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Zuzí, děkuji moc za tak milá slova pochvaly. I já mám z úvodní fotečky takový uklidňující příjemný pocit navazující právě na tyto pěkné pohodové chvíle a třeba i s kočičím předením...jak jsi moc hezky napsala. Deska u staré truhly učarovala i mne-to dřevo a léta... Proto jsem ji při renovaci jen trochu naolejovala a teď se těším z toho jak opět u nás krásně ožila...Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky. To teplo z nich úplně dýchá. A kocourek si to náležitě užívá.
    Pěkný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Jani, jsem moc ráda za návštěvu a milý komentář, který mě velmi potěšil. Hezký páteční večer a celý víkend! Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO, TO MÁŠ NÁDHERNOU POHODIČKU. SKORO TI ZÁVIDÍM. JÁ MÁM MOMENTÁLNĚ KAŽDÝ DEN SPĚCH.
    DO VEČERA V PRÁCI, PRACOVNÍ POVINNOSTI I O VÍKENDU. SNAD SE VŠE UKLIDNÍ!?
    JSEM RÁDA, KDYŽ ZBYDE CHVILIČKA NA KOUKNUTÍ.
    TO JE MŮJ JEDINÝ ODPOČINEK.
    HEZKÝ VEČER A MĚJ SE KRÁSNĚ. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Bohdanko, moc ti děkuji za zprávičku a nakouknutí..V dnešní uspěchané a hektické době to není vůbec jednoduché. Moc dobře to znám, když se na člověka najednou vše navalí...Přeji Ti s celého srdce, aby se vše co nejdříve uklidnilo, zbylo více času na odpočinek, rodinu a na to co nás baví a z čeho máme radost. Krásný pohodový večer a celý víkend vám všem doma.Zdravím.Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásná atmosféra pohodového a klidného večera. Takových dnů je pomálu, ale mají své kouzlo. A úvodní fotka se moc povedla, je jako ze starých časů.
    Přeji hezký a klidný víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Hello Sona,
    Thanks for your interest in my blog and your nice comment.
    Your blog is beautiful too !
    And your cat Tomík is so cute, like my cat Moesj !
    Have a nice weekend,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  19. Så vackert o stämningsfullt hos dig vännen!

    Kram Therese

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné....svíčky, pohodička, uklinující, balzám na duši, fotečky mluví za vše a Kocourek je kouzelný :-)

    OdpovědětVymazat
  21. I'll give you a pat on the back just for the sheer effort in screencapping all those blogs. Giving a blog talk to beginner bloggers in the not-too-distant future, I'll be pointing people in the direction of your efforts. Nicely put together dude.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails