úterý 26. října 2010

Moje chvíle času...

Dnes odpoledne u nás trochu svítilo sluníčko, tak jsem na zahrádce ještě poklidila spadané listí, uklidila nějaké kytičky i bylinky do domu před prvními mrazíky. Rána jsou chladnější a místy už bude i pod nulou. Také jsem nafotila ze zahrady ještě pár levandulových podzimních obrázků pro radost...

Sem tam ještě na zahrádce najdu nějaká poslední zapomenutá kvítka levandule a tak sbírám. Každý neostříhaný kvítek stále tak nádherně voní...

Jednoduchost je opravdu nevyčerpatelná...

Moc vás všechny opět zdravím a přeji krásný úterní večer...

11 komentářů:

  1. I tobě pěkný večer, levandulová Soničko !!!

    jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Soni,
    vaše fotečky jsou nádherné!! Máte úžasné "oko" na focení...také mi ještě dělá levandulka radost pár květy...přeji pěkný večer...Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, to jsou tak nádherné fotky! Inspirovaly mě, běžela jsem nakapat do aromalampy olejíček levadule mont blanc. Na zahradu jsem se dnes nedostala, snad zítra, ještě pořád je tam co dělat :o)
    Měj krásný, levandulový večer. Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Soni,

    z Tvých nádherných fotek na mě dýchá pohoda a vyrovnanost. Jsou krásné.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, fotky su tak krasne! ako z casopisu...nadhernu atmosferu si vycarila....:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky ze zahrádky! Nám už levandule bohužel dávno nekvete.

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, opäť krásne fotky, ty to proste vieš nadekorovať tak, aby to očarilo návštevníka, ... no a levanduľu mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky plné pohody a klidu.
    Moje letošní levandule má také několik kvítků, zatím jsem odolala a neutrhla je.
    Přeji hezký zítřejší volný den i dny další, Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Přímo úžasné fotečky z kterých cítím pohodu a klid až k nám......
    Měj se Soni krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  10. SONIČKO, KOUZELNÉ FOTEČKY.
    JÁ SI NAARANŽOVALA LEVANDULI VČERA.
    OPRAVDU KRÁSNĚ VONÍ.
    PŘEJI KLIDNÝ, VOŇAVÝ DNEŠNÍ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails