čtvrtek 7. října 2010

Okrasné tykvičky...

Podzim přišel a je tu...S ním se do naší zahrady i do domu přistěhoval nejen vřes, ale i podzimní plody...dýně a okrasné tykve.
Ty bílé mi zdobí v kuchyni jídelní stůl...Krásný podzimní večer, třeba u kamínek v dece a s šálkem dobrého čaje...

12 komentářů:

  1. Soni, u teba je všetko také KRÁSNE !
    Pekný večer :-)
    H

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, stůl máš krásně vyzdobebý! Miluju tykvičky i dýničky všech barev i tvarů, je to taková podzimní radost. Tyhle bílé mám taky, dostala jsem v sobotu od tety, jsou krásné.
    Mějte všichni u vás krásný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, máte to doma taky úžasné!!!! Znám vás z MMB:-) Je úžasné to množství kytiček a barev co k vám přinášejí. Úžasné vřesy, dýně, narcisy....prostě krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Holly velké dííííky za tak milý komentář a moc mě těší,že se ti u nás líbí.Moc pozdravů a hezký zbytek večera, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně nazdobený stůl a bílé tykvičky jsou super.Až budu na jaře nakupovat semínka na sázení,pokusím se vzpomenout si na ně

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko i já je mám moc ráda.Jsou trvalou ozdobou v podzimu.Už jsem také přemýšlela,že si je budu sama pěstovat,ale na kousku té užitkové zahrádky co mám,jsem vypěstovala pár cuket a už nezbylo místo na jiné.Co se týče pěstování jsou nenáročné,ale zaberou hodně místa. Tak si jich pár vždy koupím na podzimním jarmarku...jsou opravdu krásné všechny, ale nejvíce se mi líbí ty bílé kulovité a žaludovité.Hezký zbytek večera, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Pavlo, tak to mě moc těší,že se budeme setkávat i tady. Děkuji moc za návštěvu a milá slova...Hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Blani určitě...z vlastní zahrádky budou těšit dvojnásobně.Je jich spoustu, někde jsem se dočetla, že jich je dokonce až na osm set druhů odrůd...Děkuji a přeji hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO, PŘÍJEMNÁ FOTEČKA A MOC HEZKÁ DEKORACE NA STŮL.
    VENKU ZAČÍNÁ SVÍTIT SLUNÍČKO, SNAD BUDE HEZKY I O VÍKENDU?
    PĚKNÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Soni,opravdu krásně vyzdobené.Moc ráda se k Tobě znova vracím.Je tady cítit taková pohoda a klid.Měj krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,
    vše moc pěkně naaranžované! U Vás je prostě krááásněěě :o)
    Přeji pohodové podzimní dny
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  12. Bohdanko, Marti a Lucie, děkuji moc moc za tak milé zprávičky a teď zas letím honem já k vám na návštěvu a potěšit se ...mějte krásné podzimní dny, Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails