úterý 12. října 2010

Podél jezírka a cesty...

Ahoj,dobrý večer! Dnes byl další krásný podzimní, slunečný den a tak jsem ze zahrady pořídila opět pár obrázků. Dá se říci, že srdcem naší zahrady je jezírko. Není nijak zvlášť velké, takže spíše asi tůňka nebo studánka...

Je už dost zarostlé a potřebovalo by tak trochu i vyspravit a obměnit. Zatím nebylo tolik času, tak snad příští rok nějak vše přesadím podle svých představ.

Právě teď v podzimu krásně kvetou letité malé chryzantémy v mých oblíbených barvách. Vytvořily tak podél jezírka doslova rej malých kvítků...ty se líbí i našemu Tomíkovi. Vydrží u nich číhat na motýly i dlouhé hodiny...


Také podél cesty domů mi dnes "cvrnkly" do nosu lískové oříšky. Měla bych si tedy něco přát...

Padají z velké lísky u plotu sousedů od naproti,tak jich máme i my plný chodník.

Sbírám je nejen já, ale i veverky, které na ně chodí z lesa přes naši zahradu. Ty se mi bohužel vyfotit nepodařilo...snad někdy příště.

Přes den je venku zatím krásně, ale navečer už se těšíme pěkně domů, do teplíčka k čaji a hezké knížce...

Moc pozdravů vám všem!

6 komentářů:

  1. Ahoj Soni!!!
    U nás se počasí malinko pokazilo.Dopoledne byla mlha a odpoledne už sluníčko nesvítilo tak jako včera,no a teď večer je už zase chladno.Zítra mám volno,tak doufám,že snad bude hezky.B

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soni, tak jsem konečně tady - ty fotky i vyprávění jsou nádherné! Zahradu máš krásnou asi v každé roční době, ty krásné oříšky docela zavidím - byla jsem asi v minulém životě veverka a děti se pomamily - než pytlík bonbónů, raději pytlík mandlí...
    Krásný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Blani,zdravím!!!I u nás byla mlha,ale od dopoledne už bylo opět krásně. Už nám to dlouho asi nevydrží, podle předpovědi už hlásí silné ochlazení, tak finišujeme se dřevem každou volnou chvíli, aby bylo dost do kamen. Děkuji za zprávičku, moc mne potěšila. Hezký večer a krásný zbytek týdne, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, moc ráda Tě tu opět vidím a děkuji také za milou zprávičku.Poslední dobou mne nějak zlobí internet. Vkládání se mi nějak nedaří,tak snad to brzy bude lepší. Oříšky mám také ráda a moc.Těch pár co jsem si nasbírala jsem zapomněla v pergolce a ráno už tam nebyly.Veverky se o ně postaraly.Běhají nám i po stěnách domu, je to sranda. Přišly na to kde mají dobrotu-dělají si zřejmě zásoby a vracejí se...Hezký a pohodový večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. MOC PĚKNÉ PODZIMNÍ KOUKÁNÍ.
    HLAVNĚ AŤ NÁM SLUNÍČKO, JEŠTĚ NĚJAKÝ ČAS, VYDRŽÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdanko, moc Ti děkuji i za čas...Sluníčko je opravdu příjemné a dodává nám energii, ale bohužel nám asi už dlouho nevydrží. Předpověď na víkend nic moc, ochlazení... :o( Zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails