neděle 17. října 2010

Podzimní jednoduchá dekorace...

Čas sušených plodů ,kaštanů, oříšků, svíček a květin patří k tomuto období stejně jako padající listí...

Svojí vůní a chutí zpříjemňují sychravé počasí i dlouhé večery...

A tak jsem si dnes z darovaných zelených květů hortenzie, suchých plodů máku, skořice, oříšků a kaštanů z lesa vytvořila takovou malou podzimní dekoraci domova. Mám z ní opravdu velkou radost...

V průhledné obyčejné sklenici krásně vyniknou přírodní a suché drobnosti mnohem lépe...

Pro hezký večer a umocnění dojmu jsem ještě do středu sklenice vložila svíčku v malé skleničce.

Tuto inspiraci jsem i tak trochu načerpala z jednoho zahraničního blogu...

Mějte krásný podzimní večer...

třeba i při sklence dobrého svařeného vína, které je také součástí tohoto podzimního období.Moc pozdravů...


21 komentářů:

  1. SONIČKO,NÁDHERNÉ FOTEČKY RADOST POHLEDĚT HORTENZII MILUJI MÁŠ TO KRÁSNĚ NAARANŽOVÁNO.
    KRÁSNÝ POHODOVÝ VEČER ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, já též a velkou radost mi udělaly právě ty květy hortenzie, které jsem dostala.V zahradě tento druh nemám a tak mě moc potěšily...Děkuji za zprávičku a prima večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, dobrý večer!
    Krásný kouteček si vytvořila! Moc se mi líbí! Taky si myslím, že plamínek svíčky a sklo jsou báječně dohromady. Rozehrají spolu krásnou hru plnou třpytu a odlesků.
    Přeju pohodový vstup do pracovního týdne. Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Soni-
    vyrobila sis pěkný miloučký zákoutíčko. Hortenzie jsou úžasně zdobný a svíčky patří k tomuto ročnímu období.
    Měj se krásně
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko moc moc děkuji, jsi zlatá. Svíčky a sklo mám ráda a večer si bez nich nedovedu představit. Jednoduchá inspirace se sklenicí se mi moc líbila, tak jsem hned zavítala do lesa pro nějaké ty plody. Sluníčko nám odpoledne krásně svítilo a bylo docela příjemně. Krásný zbytek večera a celý nový týden vám všem doma. Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, děkuji moc za milou zprávičku.Z dekorace mám velkou radost. Někdy stačí opravdu tak málo...Přeji krásný zbytek večera a celý nový týden.Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni,nadherne naaranzovano a nafoceno! Zelena hotrenzie je super.Me kvetou doma jen modre:( preji hezky tyden,pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. Peknučké, príjemné, prírodné, také je aj mojou srdcovkou:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  9. Soni,nádherné zátiší tvořené s citem....
    Zdraví
    J.

    OdpovědětVymazat
  10. V jednoduchosti je krása :-)
    Moc krásné fotky :-)
    Přeju krásné podzimní dny
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  11. lovely pictures! Also I love the hydrangeas.
    Good start to the week.
    A hug Gilda

    OdpovědětVymazat
  12. Soni,
    moc krásný nápad jen jednoduché sklo, svíčka a hortenzie...není co dodat natož ubrat:) Vyvážené a krásné. Hezký večer Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, děkuji moc za návštěvu a milou zprávičku. Řekla bych, že zelené se mi doma líbí nejvíce. Jsou opravdu tak hezké a mám z nich radost.Moc pozdravů do takové dálky a krásné podzimní dny...Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Gábi a Jituš, děkuji vám za tak krásné řádky...opravdu mne moc potěšily.Dary přírody jsou nejen pro podzimní dekorování ideální. Mám je moc ráda a také pro ně nemusím chodit daleko. Les máme hned za domem. Hezký zbytek večera...Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Kačko moc děkuji, s tím musím jen souhlasit.Krásné a pohodové dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Soni,je to moc pěkně nadekorované i vyfocené podzimní zátišíčko,které ti určitě krásně zpříjemní podzimní dny i večery

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná dekorace a zelené hortenzie s bílou barvičkou jsou překrásné. Moc hezky naaranžováno a vyfoceno.
    Přeji hezký týden, Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Soni,

    překrásné dekorace, nádherně nafocené. Jako vždy se kochám Tvými fotečkami. Hezky naaranžované.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  19. Ahooooj Soni.Nádherné fotečky a u tebe je každé roční období kouzelné,jestli je to jaro,léto,podzim a nebo zima.Mám ráda tvoji zahradu,bydleníčko a každou fotkou dokážeš vystihnout to krásné kouzlo domova....Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  20. SONIČKO, PŘÍJEMNÉ PODZIMNÍ DEKOROVÁNÍ.
    KRÁSNĚ NAFOCENÁ POHODIČKA.
    JÁ MÁM PRÁVĚ VELICE USPĚCHANÝ ČAS.
    TAK ASPOŇ, VŽDY V RYCHLOSTI, NAKOUKNU. A MÁM HNED DOBROU NÁLADIČKU.
    HEZKÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné dekorace-jemňounké!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails