neděle 3. října 2010

Proměnlivý říjen v zahradě...

Ahoj, dobrý večer! První říjnový víkend je za námi. Doufám, že víkend byl u vás klidný a pohodový... Dnešní odpoledne jsem strávila na zahradě a užívala si té podzimní krásy kolem. Náš kamenný krb obrostlý psím vínem a pergolka doslova mění barvy před očima skoro každý den. Pohled na něj jsem pořídila od lesa. Je tak bujně zarostlý, že téměř není ani vidět...

Malý podzimní košíček, který jsem si dnes odpoledne naaranžovala do malého okénka v zahradě...

Je tu další měsíc-podzimní a já si pro vás opět připravila jedno malé rčení...
Jak říjen zelený, tak bude leden studený. Jaké počasí říjen má, takové i březen dá. Opadá-li v říjnu listí, mokrou zimou buďme jisti. Když v říjnu listí nepadá, tuhá zima se přikrádá...

Moc vás srdečně zdravím a mějte příjemný,pohodový nedělní večer...

19 komentářů:

  1. Soni, krásne si si to naaranžovala a dík za pranostiky:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Sonička, krásne zátišia si nafotila. Všetky jesenné kvetinky sú pre mňa také "statočnice vytrvalé". Ty ich máš v takej nádhernej farebnej kombinácii staroružovo-fijalkovo-vínovej, čo je jedna z mojich obľúbených. K tomu biela tekvička a plody psieho vína - nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Gábinko,já děkuji za návštěvu a milý komentář...Krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, děkuji za pranostiky (tak nevím, co si od října přát:o)) i za kouzelné fotky. Nádhera, krásné zátiší na židli, jemné a elegantní.
    Měj krásný večer a pohodový týden, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka moc moc Ti děkuji.Jsou to i mé oblíbené barvičky a tykvičky jsem si koupila na jarmarku...Zatím je to jen jeden malý košíček do dvora.Podzimní výzdoba oken mě teprve čeká...Ještě krásně mi kvetou muškáty a je mi líto je ostříhat a dát do sklepa... Krásný večer!!! Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzelné zátiší a barvy, které mám moc ráda. Kytičky nám taky ještě kvetou a jak píšeš je mi je líto ostříhat.
    Hezký příští týden, Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Soni,

    opět kouzelné fotečky a povídání. Zahrádku máte prostě kouzelnou.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Pieknie tu u Ciebie Soniu!!!
    Jesien taka romantyczna!!
    Lubie Czechy i jezdzimy do Was czesto na narty zima!
    Dziekuje,ze do mnie zagladasz,ja tez chetnie tu zostane,jesli pozwolisz:)

    Pozdrawiam Kasia

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Sonička,
    tieto naaranžované staré stoličky mám rada - lahodia oku.
    Pekný deň, Janka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Soni,
    moc se mi líbí podzimní barvičky a ty je umíš pěkně zachytit fotečkou. Máš u mě na blogu malou medaili. Vím, že se opakuji, ale ty si jí ode mě taky zasloužíš. Pááá Lenka.

    OdpovědětVymazat
  11. Soničko, zátiší máš přenádherné a krásné počteníčko :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotografie, vymazlené do posledního detailu.

    Sandra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Soni,

    já mám za to, že už si dlouho tykáme.. Beru to jako samozdřejmost.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Soni,přenádherné aranžmá,nádherné barvy,opravdu krása....
    Přeji hezký den
    zdraví
    J.

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO, KRÁSNÉ PODZIMNÍ BARVY.
    PODZIM JE NÁDHERNÝ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. MILÁ SONIČKO NÁDHERNÉ FOTEČKY A ARANŽMÁ PROSTĚ KRÁSA A RADOST POHLEDĚT.SONIČKO MÁŠ U MĚ NA BLOGU PŘEKVAPENÍ KRÁSNÝ POHODOVÝ VEČER.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  17. Soni- umíš potěšit s tou tuhou zimou !!!!
    Zákoutíčka máš jako vždy krásně barevně vymazlený, radost pohledět !!
    Soni, pošli mi prosím tvůj email, Ď.
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  18. Stejně jako vždy máš nádherné fotky, Soničko.
    Přeji Ti krásný a pohodový večer. Radka

    OdpovědětVymazat
  19. NÁDHERNÉ FOTEČKY, ARANŽMÁ, PODZIM HÍŘÍ BARVAMI A TO JE JEHO KRÁSNÝ KOUZLO, MOC HEZKÉ :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails