úterý 19. října 2010

Srdíčka...

Ahoj, Dobrý večer znovu...
Srdíček doma vyrobených, darovaných nebo koupených( jistě uznáte )není nikdy dost. Ty, které jsem nafotila jsou od Leničky "Lenky včelky" a dělají mi už nějakou dobu radost a potěšení...
Srdíčko s drátkem na zavěšení a poděkováním je kouzelné a vždy mi připomene její krásné a nápadité andělské tvoření. Poděkování ode mne patří tedy nejen Tobě Leni, ale i vám všem za to, že tu jste... za váš čas, návštěvy, úžasné a krásné komentáře, které od vás dostávám a mám z nich velkou radost. Díkyyyy...

A tady je jen malý přídavek k minulému příspěvku. Květů hortenzií se mi sešlo docela dost, tak suším a suším snad ve všech džbáncích doma.

Nedávno jsem si i říkala, kde se vlastně vzala? A dočetla jsem se, že pochází z Číny, odkud ji koncem 60 let 18.století přivezl do Evropy francouzský lékař a botanik Philibert Commerson. Už se tak, ale dalece neví, zda ji pojmenoval podle své přítelkyně, nebo podle kolegovy dcery. Ve světě roste až na osmdesát botanických druhů hortenzií...proto se ji i možná říká "Komtesa" mezi květinami.

Všechny vás srdečně zdravím a doufám, že máte pěkný a pohodový večer...

7 komentářů:

  1. Soničko, Lenka vytváří neuvěřitelně krásné kousky a u vás jim to moc sluší. Děkuji za krásné povídání o hortenziích - obdivuji je v létě u moře, nedávno jsem si je užila v Anglii a stejně nejraději mám tu svoji, na dvorku. Daří se jí (čím hloupější sedlák, tím větší brambory) a mám z ní radost.
    Krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Soniu!!Hortensje przepiękne!!

    Serce od Lenki cudne,daje klimat w Twoim domku!!

    Pozdrawiam!

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, srdiecok nie je nikdy dost..o tom viem svoje...:) tieto od Lenky su nadherne....mas to tam u seba pekne zaranzovane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, já děkuji moc moc i za psaní a naprosto s tebou souhlasím.Z vlastní zahrádky vypěstované těší dvojnásobně. Hortenzie jsou teď docela aktuální i u nás. V zahradě jsem je už skoro všechny ostříhala a tak suším, ale ne každá se povedla...Krásný večer,Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Káji a Zuzi děkuji za vaše řádky a milá slova.I já jsem srdíčková :o)) Mějte příjemný a pohodový večer. Moc zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni,
    kovářova kobyla chodí bosa :-) no, já doma nemám ani jedno své srdíčko. Jsem ráda, že ze srdíček máš radost a hezky ti zdobí domeček. Měj se krásně. Páááá Lenka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails