středa 6. října 2010

Trocha podzimu, trocha natírání a krásné ocenění...

Malý podzimní květníček v okně ve verandě...

Ahoooj, dobrý večer! Nejprve bych chtěla poděkovat všem, za všechny ty krásné a milé komentáře z posledních dnů. Všem kteří se rádi vracíte na můj blog srdečně ještě jednou velkééé díkyyy...

Také jsem tady opět s truhličkou. Dnes odpoledne jsem si udělala čas a trochu jsem si ji podle vašich rad zkrášlila. Přetřela jsem ji bílou barvičkou, vodou ředitelnou, ale opravdu jen tak lehce, abych nezakryla tu patinu a víko jsem naolejovala...jemně hadříkem s olejem na nábytek.

Myslím, že se barvičky trochu oživily, co říkáte? tentokrát jsem ji nafotila v hale. Přiznám se, že cestuje sem tam ...určitě to také znáte....
A jak se říká, to nejlepší nakonec... Další krásné ocenění mého blogu, které jsem tentokráte dostala od
Kačenky http://kachna76. blogspot. com Leničky http://lenkavcelka. blogspot. com Péti http://deccorhome. blogspot. com
Moc moc děkuji, jste zlatíčkaaaa a každého ocenění od vás si nesmírně vážím... Tak trochu poruším pravidla a toto ocenění věnuji všem, kteří rádi chodí na mé stránky a naopak já k nim...Přeji hezký klidný podzimní večer...

11 komentářů:

  1. Soničko, truhla se ti moc povedla, nádherně si ji oživila a teď vám bude dělat doma radost :-)) s tím putováním to znám hahahááá však ona přijde chvíle,takové to CVAK- AHA a najednou víš kam přesně patří .-) to pak klidně vstanu o půlnoci a jdu přemisťovat :-)))) K dalšímu oceněníčku moc gratuluji.. Tvůj blog je naprosto úžasný :-)) Krásný den..

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, výborne! Krásne si ju zladila s interiérom:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, nejdřív velká gratulace k ocenění! Tvůj blog je nádherný a je správné to potvrdit!
    A tvoje truhla, moc jí to sluší! Pracovala si s citem, nechala si vyniknout její kráse. To šibování stolečky, křesílky, kytkama a kdo ví čím ještě dobře znám...Truhlička na tvých fotkách krásně ladí s trámy!
    Měj krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi,přesně jak píšeš,mluvíš mi z duše.Jsem schopná snad stokrát přendat jednu věc,než ji najdu to pravé místečko a třeba i o půlnoci :o))) Krásný den i Tobě a děkuji...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, děkuji i za pochvalu a přeji krásný den...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, zdravím a děkuji ti za tak krásné řádky.To se tak hezky čte,díky...Jojo to stěhování a přemísťování sem tam,než se najde to správné místečko...Tak to jsem ráda,že nejsem sama :o) a je nás tady takových více :o))) To jsme prostě my...chceme to mít pěkné a útulné. Krásný pohodový den...Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko tak jsem se opět pokochala nádhernýma fotečkama a atmosférou,krása,Přeji celé rodince krásný podzim lasečka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani děkuji za návštěvu...vždy mě moc potěší.jsem ráda,že aspoň tady si můžeme napsat.Moc pozdravů a krásné podzimní dny vám všem, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, nádhera. Už na MMB jsem si u Vašich fotek říkala, že by to byl krásný blog a jsem ráda, že jsem na něj náhodou natrefila. Je to pokocháníčko, krásná aranžmá, fotky a taky Váš Tomíček, ten nejhezčí Mikeš co znám.
    Hezký večer¨
    Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Petruš,děkuji za váš komentář a musím říci,že mne velmi potěšil...Jsem opravdu ráda,že se vám mé fotečky líbí a Tomíček? To je naše zlatíčko a "Mikeš" ten už mu snad zůstane navždy...Krásný víkend a budu se těšit na další setkávání...Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. MILÁ SONIČKO
    JE TO OPĚT KRÁSA, NEMŮŽU SE NABAŽIT TOHOTO BLOGU, SMEKÁM KLOBOUK, VŠE JE TVOŘENO S KRÁSOU V DUŠI, MUSÍTE BÝT ZLATÁ ŽENSKÁ.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails