čtvrtek 28. října 2010

Vánoční kornoutek...

Ahoj, dobrý večer! Tak jsem se dnes také pokusila vyrobit první kornoutek. Za inspiraci moc děkuji Jance a Evičce. Vánoce se blíží, tak jsem ho vyzdobila vánočně...


Je ze všeho, co jsem měla hned doma po ruce. Starý kalendář- motiv vánoc s koledou od K. Hojdena ,lepidlo, tvrdší papír, provázek, stužka i krajka ze šitíčka a ten zbytek je z procházky lesem...

Nebylo to až tak složité, jak jsem si myslela. Opravdu jednoduché. Tak snad se povedl. Ještě nakonec jsem ho přizdobila suchým plodem šípku...

Krásný, pohodový večer a tisíckrát dííííky všem za moc milé a pěkné komentáře z posledních dnů...


15 komentářů:

  1. Zuzi, moc děkujůůů...s tou černou kraječkou jsem váhala, no...ale příště dám určitě bílou. Krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, je moc krásný! Povedl se ti dokanale! Takové tvoření mám ráda, když nemusím dlouze obíhat obchody a shánět potřebné "ingredience". Ono to nadšení pro věc tak nějak vyprchá. Ale když je všechno doma, a navíc ještě "recykluju", to je pak něco :o)
    Je moc krásný.
    Měj krásný i sváteční večer. Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. This is so beautiful !!....love it..........love Ria...

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem v dřívějších letech viděla, jak lidi (tedy většinou baby ), začínají z výzdobou 2 měsíce před vanoci, tak jsem si ťukala na čelo. Ale zjišťuju, že to má něco do sebe, neboť vlastní vánoce strašně rychle uletí a tak si těch vánočních dekorací aspoň více užijeme.
    Přeji pěkný podzimní čas.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. SONIČKO, MOC SE TI POVEDL.
    KORNOUTEK JE HEZOUČKÝ.
    JÁ JEDEN VYTVÁŘELA JIŽ DŘÍVE.
    S VÁNOČNÍM MOTIVEM JE TO DOBRÝ NÁPAD NA VÁNOČNÍ DÁREČEK. TAK SNAD MI ČAS DOVOLÍ SE DO KORNOUTKOVÁNÍ PUSTIT.
    MĚJ SE HEZKY. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, krásné, krásné... všechno a móóóc.
    Ahoj a měj se hezky :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Soni,

    jů, kornoutek se Ti moc povedl. Je krásně udělaný a zvolený motiv paráda.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Hello...thanks for your comment...but can you tell me in English...i do not know what you say to me......thanks !!Ria.....xxxxxx

    OdpovědětVymazat
  9. Have a nice evening you too my friend.:-) Hug Stina

    OdpovědětVymazat
  10. SONIČKO NÁDHERNÉ FOTEČKY A KORNOUTEK PROSTĚ NÁDHERNÝ JSI VELKÁ ŠIKULKA.SONI JÁ UŽ JSEM NALADĚNA NA VÁNOČNÍ NOTU.
    KRÁSNÝ VÍKEND,ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  11. Hello Sona,
    You've made a beautiful Christmas decoration, such a lovely design !
    Nice weekend,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné :-) v jednoduchosti je krása!!

    OdpovědětVymazat
  13. here is so many inspirations!

    have a nice time,
    Paula

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails