čtvrtek 25. listopadu 2010

Ač listopad, vánoce tu budou za chvíli...

Pár fotek s trochou té předvánoční atmosféry z mé kuchyně. Jablíček ze zahrady mám dost a tak každý den suším a suším křížaly, aby bylo dost i o vánocích. Také jsem se pustila do renovace starého stolečku po babičce. Není moc času, zatím je jen po chvílích ve fázi broušení, ale snad ho ještě do vánoc doladím, aby mohl být už v kuchyni ...

Blíží se advent a všechny ty sváteční dny kolem. Doba dumání a přemýšlení čím vším vylepšit nejen svůj byt, ale i jídelníček...

Pravda je, že si dávám každý rok předsevzetí, že to nebudu s přípravami ani oslavami nijak přehánět a v klidu si odpočinu. Jenže to nikdy nedodržím... Věřím, že na tom jsme všechny dost podobně...

Prostě chceme pro nás samotné i své blízké připravit nejen dokonalou pohodu, atmosféru, ale i spoustu dobrot. Nemluvě o tom, že se v podstatě na ten neskutečný (před)vánoční shon a všechno co k němu patří těšíme....

Čas slaďoučkého cukroví, medových perníků, dortíků a oříšků ťuká na dveře. Někteří z vás možná už pečou nebo se chystají. Já budu péct o víkendu. Staré formičky po mé babičce už mám také připravené...

Ať se vám tedy vše zdaří a daří v největší pohodě. Moc Vás všechny zdravím...

13 komentářů:

  1. Soni, krásne fotky...ja s pecenim tento rok asi pockam...:) mala by som uz napiect medovnicky, ale bojim sa ze aj ked ich dobre skovam, vzdy na najdu :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, děkuji za Tvoji milou návštěvu. Já také začínám perníčky, ty jsem vždy pekla, aby byly hotové do Mikuláše. Holky už jsou sice velké, ale už se ptají jestli mám přichystané těsto v lednici. Nejenže rádi mlsají, ale i zdobí...jsou to moje velké pomocnice. Zuzanko, to nevadí, že se brzy snědí :o) od toho přeci jsou, aby jsme si už co nejdříve zamlsali. Tak spoustu perníčků...měj se krásně Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Soňo,
    Váš blog jsem objevila nedávno a Vaše fotky vysloveně obdivuji. I tentokrát jsou nádherné. Mějte se moc hezky a přeji hezký zbytek dne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soni,
    dnes jsme asi podobně naladěni,
    já dnes musela na zkoušku vyrobit jeden
    jablíčkový svícínek, už jsem to nemohla vydržet!!!
    A s těmi přípravami - ano - jsem na tom obdobně!! :o))
    Tak ať se Vám doma krásně peče a nic se nespálí :o)))
    Dnešní fotky jsou úžasné, cítím ta jablíčka...
    Soni, chci Ti moc poděkovat za Tvůj milý komentář, udělala jsi mi takovou radost!!!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Soničko, vidím, že v "tom" už lítáme všechny. Jako by si mi z duše mluvila, jak to udělat, abycho měly všechno dokonalé a podle našich představ a zároveň pod stromečkem nevypadaly, jako že jsme právě uběhly maraton...A ještě navíc, děláme všechno rády!
    Fotky si udělala překrásné, stoleček je kouzelný už teď.
    Tak ať ti jde všechno od ruky, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful apple slice wreath !! lovely thing here today.....lovely evening......love Ria...

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, zrovna jsi mi připomněla, že nemám nakrájená jablíčka, tak moc děkuji. Vytvořila jsi moc krásné dekorace.
    Přeji pohodové dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj sonu,
    moc krásne a určitě i chutné:)Mňam..
    Těším se moc na stoleček..není to ten na obrázku? Jestli ano mooc se mi líbí jeho struktura a starobylost. Pefektní!
    hezký večer Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný den milá Soničko, děkuji za překrásné ranní pohlazení, Tvou skříňku jsem si zamilovala a Tvé dekorace jakbysmet. Je to nádhera, Miluji tyto přírodní věcičky a Tvé krásné řádky.... Jak stačí málo, aby bylo tak mooooc krásno :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky, ze kterých dýchá teplo a klid domova.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Soni,

    já se tak ráda kochám Tvými fotečkami. Jsou tak domácí a nádherné. Kdyby jsi vydala časopis s fotečkama domácí pohody, tak si koupím doživotní předplatné..

    Stoleček je kouzelný. Trošku závidím, mám ráda staré kousky nábytku.

    Pohodový den a báječný víkend celé rodině. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Hello Sona,
    Love your decoration with the dried apples, really beautiful !
    Enjoy the baking !
    Lovely wishes,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  13. přejí požehnané svátky máte to doma úžasné a tak Vám preji jen to zdraví moc si to uživám když otevřu Váš blog díky daja -duha

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails