čtvrtek 4. listopadu 2010

Krajkové zátiší...

Dnes odpoledne jsem zahodila, jak se říká, všechen spěch za hlavu a v klidu jsem si vytvořila pro radost, takové příjemné zátiší na komodě...
...tedy i krajkové pro potěchu oka z drobností ze šuplíku. Jsou to takové moje malé bělostné poklady.

Při pohledu na všechny ty drobnosti mám takový hezký, příjemný a pohodový pocit. Mám je ráda...

...snad proto, že některé z věcí je památka po mé babičce. Dřevěná špulka, na kterou jsem si namotala krajku, nebo velmi stará fotografie mé prababičky...


...a ta malá holčička u kočárku v krajkovém kloboučku je moje babička s bratrem. Možná je vše takový malý přídavek k minulému příspěvku. Pár vzpomínek na hodně starou chalupu, kde se právě narodila moje babička...




Mějte se krásně a přeji sladký pohodový večer...

12 komentářů:

  1. Soni- máš ty kraječky tak bělostné, až neskutečně !
    Mám po stařence a tetičkách různé krajky a háčkované dečky, jen je nemám tak bělostné !
    Čím to prosímtě bělíš. Ty staré kousky jsou tak jemné a někdy i vetché, tak bych nechtěla, aby se mi v nějakém agresívním prášku rozpustily. Děkuji.
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. MILÁ SONI FOTEČKY JSOU TAK KOUZELNÉ MÁŠ TO NÁDHERNĚ NAARANŽOVANÉ TA KRAJEČKA JE NÁDHERNÁ.
    ADÁLA

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Soničko, udělal sis radost a je to krásně vidět na tom, co si dělala. Máš úžasný, památeční šuplíček a jsi moc hodná, že nám do něj necháš nahlédnout.
    Ať ti ten příjemný pocit vydrží celý večer.
    Měj se krásně, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ooh nice! the photo of your family is beautiful
    happy evening
    Yolanda

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Soni,

    při pohledu na Tvé krásné fotečky je mi krásně, taková nostalgie. Máš cit a fotečky jsou útulné. Krajky jsou kouzelné.

    Krásný den a báječný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. SONIČKO, JEMNÉ, KRÁSNÉ, KOUZELNÉ JSOU TVÉ FOTEČKY. POHODIČKU A PŘÍJEMNOU ATMOSFÉRU VYTVÁŘÍŠ A TO JE MOC DOBŘE. DOMA TO MÁ TAK BÝT.
    PŘEJI HEZKY PROŽITÝ VÍKEND.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. SOni,
    ta fotka me take uchvatila. Miluji stare rodinne fotky. Prave se snazim davat dohromady ty nase.
    Zatisi je mile a sympaticke. Je mi jasne, jak je ti tam dobre:)
    Mej hezky vikend, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vás všechny srdečně zdravím a děkuji nejen za vaše milé zprávičky, ale také i za vaši přízeň. Jsem opravdu moc moc ráda...bohužel jsem nestihla odpovědět každé z vás, tak aspoň takto hromadně. Ještě jednou velké dííííky a přeji vám krásný celý listopadový víkend...Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. ciao sonia
    che belli quei pizzi..
    sono fatti a mano?
    li hai fatti tu?
    complimenti per le fotografie...
    un abbraccio e a presto...
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  10. Caro Nicola, ti ringrazio per il bel messagio. Sono molto felice. Lacci ho avuto come un dono. Sono i miei tesori dal casseto. Saluti tanto per te. Bella fine settimana! Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. This is really beautiful, Sona, love that white lace !
    Nice you have that photo of your family !
    Enjoy your weekend,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  12. Pár dnů jsem nebyla na návštěvě a teď objevuji tolik krásných fotek!
    Přeji krásný večer.
    Radka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails