úterý 30. listopadu 2010

Krásné bílé poledne...

Ahoooj, dobrý den! Tak jsem se včera večer konečně pustila do natírání mého památečního stolečku...

Musím napsat, že jsem se i tak trochu nechala inspirovat netem...Stoleček byl dost tmavý a já si už nevěděla rady.

Ještě doladím pár detailů, kování na prosklených dvířkách a je téměř hotov...

Bílá barva nám to v kuchyni krásně rozsvítila a spolu s ratanovými křesílky je to moc pěkná kombinace. Co říkáte?

Mějte krásný opět zasněžený, celý zimní den!


23 komentářů:

  1. Ahoj Soni!
    Mně se to tedy líbí MOC!!!
    Já mám ráda kombinaci bílé barvy a dřeva, opravdu to interiér krásně prosvětluje.
    A v Tvé kuchyni to stolečku bude náramně slušet. Líbí se mi i dekorace na stolečku, no zkrátka je to parádní.
    U nás dnes nesněží, trochu mrzne, ale to vůbec nevadí, aspoň nám sníh déle vydrží.
    Krásný zimní den přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu moc krásné! Líbí se mi i jeho romantická dekorace.

    OdpovědětVymazat
  3. SONIČKO, TAK JÁ ŘÍKÁM, ŽE JE TO MOC PĚKNÉ.
    HEZKY SE TI STOLEČEK PODAŘIL VYLEPŠIT.
    JE TO MOC PĚKNÁ DEKORACE DO BYDLENÍČKA.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Soňo,
    stolek se povedl přímo náramně. Toužím po podobném doplňku do kuchyně, ale zatím se mi nepodařilo na nic narazit. Skvělé jsou i naaranžované džbánky.
    Mějte hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, Jani a Bohdanko jsem tak ráda, že se vám stoleček v novém kabátku líbí. Děkuji moc moc za zprávičky i slovíčka chvály. Po dlouhém rozhodování jsem nakonec ráda, že jsem ho natřela. Je to velká změna a už u nás v kuchyni opět slouží jako odkládací stoleček...ze zasněžených Brd vám všem přeji pohodový večer...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soňičko jak jinak zase perfektní, deska krásně vynikla na bílém ,,podkladě´´. Opravdu zdařilá změna. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc děkuji... i za další milou návštěvu. Dům je u nás směsí nového i starého vybavení. Dnes jsem opravdu ráda, že těch pár kousků nábytku po mé babičce mám. Je to památka a hezky na mě stále působí. Krásný večer a přeji ať brzy na něco pěkného natrefíte, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni,ty jsi kouzelná kouzelnice....vykouzlila jsi krásné romantické místečko.Moc se mi líbí nejen stolek ale i dekorace.A ta úvodní fotografie je taky moc pěkná.Měj se krásně a pohodový večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  9. Vladěnko, děkuji a moc. Také si myslím, že je to tak lepší. Mám z něho teď velkou radost. Krásný zimní večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Martí ahooooj! Děkuji ti za milou zprávičku...večery jsou dlouhé a tak mám konečně čas na různé malé změny i věci, které dlouho leží někde zastrčené v koutku... Pohodový večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, Ty si tedy žena činu! Báječná máma, zahradnice, kuchařka, zdobilka, vypravěčka a spoustu dalšího a do toho seznamu je potřeba připsat i restaurátorka. Stoleček se povedl překrásně! Moc mu to sluší!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful post today !! i really like all the whites....lovely evening....love Ria....

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, to se tak krásně čte :o)Pro mě jsou to tak krásná slova, která potěší i zahřejí u srdíčka zároveň a Ty je umíš tak hezky napsat. Děkuju.... i za návštěvu! Měj se krásně, prostě vánočně, moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Ria, thank you! I also like white...Beautiful winter evening,Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Soni, zvládla si to úplne perfektne. No biela je biela, naozaj rozsvieti miestnosť. Mám odskúšané na pár detailoch :)
    Papa a maj sa krásne ...

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, moc Ti děkuji. I já tmavé věci v bytě moc nemusím...a teď vidím, že bílá je tak hezká. Už jsem si to vyzkoušela i na té truhličce a vše k sobě moc krásně ladí...Krásné zimní dny, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky Soni,

    už v minulém příspěvku jsem psala, že stoleček je kouzelný, ale s touto novou barvičku, vau.. krásně se rozzářil a vypadá prostě suprově.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  18. WOnderful wonderful white Sona!
    Have a lovely evening xxx

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soni,
    jsem tvůj pravidelný čtenářský zákazník. :-). Jak se tu objeví nové fotečky, tak jsem hned u tebe. Jenom se mi v těchto dnech nedostává tolik času, jak bych si přála. Stoleček je úžasný...mnohem hezčí s nátěrem. Jsi šikulka. Tvoje focení nikdy nezklame...opět krásné. Přeji celé tvojí rodině poklidné adventní dny. Pa Lenka.

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko, nejsem moc zastáncem bílení přírodného dřeva na bílo, ale zde musím jen a jen chválit!! Krásně to prokouklo, jsi kouzelnice!Vážně to nemá chybu! K tomu Tvé krásné dekorace.. WHAU!

    OdpovědětVymazat
  21. KRÁÁÁÁÁÁÁÁSA a jinak to nejde ani popsat.Ty jsi hotová kouzelnice jak v pečení,zahradničení,renovacích,no prostě žena činu (((-8.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  22. Nádhera,máte moc krásný nábytek!Bílá barva je asi nejideálnější:-)Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails